usa turen vakler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. april 2010

sarahb

Hej Tøser

ja som jeg skriver ved jeg ikke om vi kommer til Usa eller hvad..
Vi hhar søgt om visum online som man skal gøre, men min mand fik afslag. hmmmmm tænkte vi, meget mærkeligt.. Eftersom der ikke er nogen logisk grund til det.
Nu har han så søgt sådan et udvidet skema, men nok 50 spørgsmål, latterlige spørgsmål.. Hvad var dit tidligere job og hvad hed din tidligere chef, hvad får du udbetalt, hvad hedder din mor og far osv alt muligt P..

Da han havde udfyldt den, ja så skulle han booke en tid på ambassaden, det blev gjort og der var han oppe i dag.
Han kom i en boks og skulle svare på diverse spørgsmål, så som: er dig moderssprog dansk? JA! Er du født i Dk? JA hvor længe siden er det siden du har været i pakistan? ØHHH over 10 år i hvert tilfælde. Arbejder du i lufthavnen? ØHHH JA. Ok Inde eller uden for i lufthavnen? ØHH BEGGE DELE..
Ok er der meget larm? ØHHH JA UDENFOR.
Oven i det skulle han aflevere sit pas, straffe attest, lønsedler, rejse dokumenter, en kuvert med 84,50 kr på i porto (det lyder som noget fra en olsen banden film) og overføre 750 kr til dem igennem Danske bank (og ikk andre banker)
Så fik han afvide at der ville gå 2-3uger så ville han få svar..
Fint nok men vi skal rejse 2.juni.... og vi kan ikk cansle billetterne, så hvis han ikk kommer ind har vi mistet næsten 12.000kr..

SNØFT!!!
Han er ikk straffet og har ren straffe attest.. han skal rejse med sin kone og barn og 2 venner.. Jeg kan slet ikk se hvad problemet er.. Jo måske at han har et udenlandsk navn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Vinker

sarahb skriver:

Hej Tøser

Vi hhar søgt om visum online som man skal gøre, men min mand fik afslag. hmmmmm tænkte vi, meget mærkeligt.. Eftersom der ikke er nogen logisk grund til det.
Nu har han så søgt sådan et udvidet skema, men nok 50 spørgsmål, latterlige spørgsmål.. Hvad var dit tidligere job og hvad hed din tidligere chef, hvad får du udbetalt, hvad hedder din mor og far osv alt muligt P..

Da han havde udfyldt den, ja så skulle han booke en tid på ambassaden, det blev gjort og der var han oppe i dag.
Han kom i en boks og skulle svare på diverse spørgsmål, så som: er dig moderssprog dansk? JA! Er du født i Dk? JA hvor længe siden er det siden du har været i pakistan? ØHHH over 10 år i hvert tilfælde. Arbejder du i lufthavnen? ØHHH JA. Ok Inde eller uden for i lufthavnen? ØHH BEGGE DELE..
Oven i det skulle han aflevere sit pas, straffe attest, lønsedler, rejse dokumenter, en kuvert med 84,50 kr på i porto (det lyder som noget fra en olsen banden film) og overføre 750 kr til dem igennem Danske bank (og ikk andre banker)
Fint nok men vi skal rejse 2.juni.... og vi kan ikk cansle billetterne, så hvis han ikk kommer ind har vi mistet næsten 12.000kr..

SNØFT!!!
Han er ikk straffet og har ren straffe attest.. han skal rejse med sin kone og barn og 2 venner.. Jeg kan slet ikk se hvad problemet er.. Jo måske at han har et udenlandsk navn!!!

Ej hvor er det bare vildt!!!!!!!! Er virkelig helt mundlam over at systemet er på den måde. Det er da helt til grin og meget diskriminerende overfor din mand.

Håber bare så meget at der kommer styr på sagerne så I kan komme på ferie i det store land!

Anmeld

28. april 2010

Ida.

Hold K*** hvor er det bare LANGT UDE altså!! Håber godt nok alt det besvær betyder, at I kommer afsted....det lyder fuldstændig ude i hampen....bliver virkelig  over vores samfunds måde at behandle folk nogle gange!!

Anmeld

28. april 2010

sarahb

ja det er komplet latterligt..
Han er jo Dansker, født, opvokset her, gået i skole, har arbejdet i lufthavnen i 11 år... Jeg kan slet ikke se hvad deres problem er.
Det er SÅ diskriminerene.. Det er seriøst til at brække sig over..

Han siger jeg bare skal tage afsted, meeeen det er jo ham jeg vil rejse med..
Så hvis nogle er friske og vil hjælpe med at dele Isaac.. Så er der måske en fri billet!! haha...

AHHHHHHHHHHHHH får grå hår af det system!!!!

Anmeld

28. april 2010

oo

nej hvor blir jeg VRED! det kan satme da ikke være rigtigt at bare fordi han har et "ikke-dansk" navn så skal han behandles som en forbryder!!

da Sørens ven Rune rejste fra Nordirland og hjem til Danmark igen for nogle år siden efter at have boet i Belfast i to år, blev han også taget ind til afhøring i lufthavnen pga at han havde "terroristskæg" AJ MEN come dog lige on mand!

og Hugo Chavez - folkevalgt præsident i Venezuela - blev i forbindelse med COP15 mødet taget ind og fik gennemrodet sine kufferter i lufthavnen. han er sgu da præsident mand!

det er virkelig virkelig SKAMMELIGT og GRIMT og pisseuhyggeligt at folk bliver behandlet på den måde i vores land - og sikkert også i andre vestlige lande!

FØJ, sir jeg bare!

Anmeld

28. april 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

nej hvor blir jeg VRED! det kan satme da ikke være rigtigt at bare fordi han har et "ikke-dansk" navn så skal han behandles som en forbryder!!

da Sørens ven Rune rejste fra Nordirland og hjem til Danmark igen for nogle år siden efter at have boet i Belfast i to år, blev han også taget ind til afhøring i lufthavnen pga at han havde "terroristskæg" AJ MEN come dog lige on mand!

og Hugo Chavez - folkevalgt præsident i Venezuela - blev i forbindelse med COP15 mødet taget ind og fik gennemrodet sine kufferter i lufthavnen. han er sgu da præsident mand!

det er virkelig virkelig SKAMMELIGT og GRIMT og pisseuhyggeligt at folk bliver behandlet på den måde i vores land - og sikkert også i andre vestlige lande!

FØJ, sir jeg bare!

Jeg er enig, og et værste af det hele er at min mand ser så meget bort fra terroisme osv. han fordømmer det på det groveste og så skal han nærmest selv behandles som en...
Det er så skræmmende...
Seriøst han skal på ferie med sin lille dreng!!!!

AHHHHHHHH

Anmeld

28. april 2010

Milka

sarahb skriver:

Hej Tøser

SNØFT!!!

nej nej nej!! hvad fanden er det for noget?

det må have været den amerikanske ambassade han har været på så, ikke? altså det er usa's indrejsekrav vi taler om?

Anmeld

28. april 2010

ooo

Hvor er det langt ude!

Og hvis han arbejder i lufthavnen, så er han jo clearet af PET, så hvad er det lige at problemet er???

Jeg håber så meget for jer, at de spænder hjelmen og giver jer det visum, så I kan komme på ferie.

Og lige til noget helt andet, hvor er det et godt profilbillede af en lækkerbuks af en dreng og en hot mama.

Anmeld

28. april 2010

sarahb

Milka skriver:

nej nej nej!! hvad fanden er det for noget?

det må have været den amerikanske ambassade han har været på så, ikke? altså det er usa's indrejsekrav vi taler om?

lige præcis!!!

Selvfølgelig er det amerikanere

Anmeld

28. april 2010

oo

sarahb skriver:

Jeg er enig, og et værste af det hele er at min mand ser så meget bort fra terroisme osv. han fordømmer det på det groveste og så skal han nærmest selv behandles som en...
Det er så skræmmende...
Seriøst han skal på ferie med sin lille dreng!!!!

AHHHHHHHH

jamen bare det at han automatisk kommer i kategori med virkelig syge, forvirrede mennesker UDELUKKENDE fordi han har et pakistansk navn...hold nu kæft mand! man ved ikke om man skal grine hånligt eller om man skal tude, for det er da så langt ude! og hvor må det bare påvirke et menneske at vide at de bliver set på som lorten under nogle folks sko blot pga navn eller udseende eller noget andet fuldkommen tåbeligt, hvor må man bare komme til at tvivle på det samfund man lever i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.