Hej Tøser
ja som jeg skriver ved jeg ikke om vi kommer til Usa eller hvad..
Vi hhar søgt om visum online som man skal gøre, men min mand fik afslag. hmmmmm tænkte vi, meget mærkeligt.. Eftersom der ikke er nogen logisk grund til det.
Nu har han så søgt sådan et udvidet skema, men nok 50 spørgsmål, latterlige spørgsmål.. Hvad var dit tidligere job og hvad hed din tidligere chef, hvad får du udbetalt, hvad hedder din mor og far osv alt muligt P..
Da han havde udfyldt den, ja så skulle han booke en tid på ambassaden, det blev gjort og der var han oppe i dag.
Han kom i en boks og skulle svare på diverse spørgsmål, så som: er dig moderssprog dansk? JA! Er du født i Dk? JA hvor længe siden er det siden du har været i pakistan? ØHHH over 10 år i hvert tilfælde. Arbejder du i lufthavnen? ØHHH JA. Ok Inde eller uden for i lufthavnen? ØHH BEGGE DELE..
Ok er der meget larm? ØHHH JA UDENFOR.
Oven i det skulle han aflevere sit pas, straffe attest, lønsedler, rejse dokumenter, en kuvert med 84,50 kr på i porto (det lyder som noget fra en olsen banden film) og overføre 750 kr til dem igennem Danske bank (og ikk andre banker)
Så fik han afvide at der ville gå 2-3uger så ville han få svar..
Fint nok men vi skal rejse 2.juni.... og vi kan ikk cansle billetterne, så hvis han ikk kommer ind har vi mistet næsten 12.000kr..
SNØFT!!!
Han er ikk straffet og har ren straffe attest.. han skal rejse med sin kone og barn og 2 venner.. Jeg kan slet ikk se hvad problemet er.. Jo måske at han har et udenlandsk navn!!!