Jeg har vundet:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

nannanadja

jeg har vundet det på k-z.dk

det er en smykke butik som hedder kranz&zigler.

et meget flot brev hvor der står met store bogstaver TILLYKKE DU HAR VUNDET.... ja tak ingen ting har jeg vundet?

kan ikke gøre niget ved det, hun beklager og siger det er postens fejl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Malthesmoar

Anna-jonas skriver:

Hold kæft hvor ringe.....................det er da deres pligt, at sørge for at præmien kommer vinderen i hænde til tiden. Det ville jeg sgu' godt nok lige gøre mere ved.............det er en OMMER!!

Lige mine ord

Anmeld

28. april 2010

nannanadja

her er hvad jeg fik svar tilbage på min mail jeg sendte hende.

Hej Nanna

Dette er dybt beklageligt og kan kun beklage mange gange at posten ikke er nået frem. Billetterne blev sendt herfra 2 dage før koncerten, hvilket bestemt skulle være tids nok, så jeg beklager endnu engang. Dette må desværre betragtes som force majeure og noget vi ikke har indflydelse på.

Jeg beklager endnu engang

Anmeld

28. april 2010

Sommerfuglelarven

Det mindste de kunne gøre, var da at sende dig en lille trøstepræmie!

Anmeld

28. april 2010

Low

nannanadja skriver:

Hej Nanna

Dette er dybt beklageligt og kan kun beklage mange gange at posten ikke er nået frem. Billetterne blev sendt herfra 2 dage før koncerten, hvilket bestemt skulle være tids nok, så jeg beklager endnu engang. Dette må desværre betragtes som force majeure og noget vi ikke har indflydelse på.

2 dage før ville jeg mene lige er lovlig sent. Jeg sendte et brev til min ven som sidder inde og han fik brevet dagen efter så jeg giver dem ret i at 2 dage før skulle være nok men jeg synes ikke man sende det så sent da der kan ske alle mulige ting i posten. Min mor fik et brev en uge for sent og det er menneskeligt at fejle og derfor kan ting godt blive forsinket i posten så synes helt bestemt at de skulle have sendt det noget før. Min eks kæreste skulle svare tilbage på et brev om han ville have den lejlighed han var blevet tilbudt men her blev brevet helt væk i posten og han fik ikke lejligheden.

De kunne i det mindste sende dig en trøste præmie som sommerfuglelarven skriver.

Anmeld

28. april 2010

anna-jonas

nannanadja skriver:

Hej Nanna

Kan du se hvornår brevet er stemplet?? Og om det er sendt som B-post?

Anmeld

28. april 2010

Pia.

nannanadja skriver:

ja jeg har vundet to biletter til MEDINA koncert--fedt tænkte jeg... de skulle komme med posten--- det gjorde de også ----bare 3dage for sent så ingen koncert til mig

jeg har skrevet til dem hvor jeg har vundet dem og de kan ikke gøre noget så desvære desvære...

ej hvor surt... Det syntes jeg ærlig talt ikke er okay... De burde simpelthen skaffe to nye billetter til dig... - gå videre med det... er sikker på der kunne komme noget godt ud af det...

Øv fra Pia.

Anmeld

29. april 2010

nannanadja

jeg gar skervet til dem igen at jeg er skuffet over at jeg har vundet en præmie som jeg enlig ikke kan bruge til noget. så må vi se hvad de skriver tilbage...  jeg holder jer opdateret

Anmeld

29. april 2010

Mira0911

nannanadja skriver:

jeg har vundet det på k-z.dk

det er en smykke butik som hedder kranz&zigler.

et meget flot brev hvor der står met store bogstaver TILLYKKE DU HAR VUNDET.... ja tak ingen ting har jeg vundet?

kan ikke gøre niget ved det, hun beklager og siger det er postens fejl.

Nej nej nej, det er dem der skal sende sådan noget ud, så man har det til tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.