Jeg har vundet:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. april 2010

nannanadja

ja jeg har vundet to biletter til MEDINA koncert--fedt tænkte jeg... de skulle komme med posten--- det gjorde de også ----bare 3dage for sent så ingen koncert til mig

jeg har skrevet til dem hvor jeg har vundet dem og de kan ikke gøre noget så desvære desvære...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Mira0911

nannanadja skriver:

ja jeg har vundet to biletter til MEDINA koncert--fedt tænkte jeg... de skulle komme med posten--- det gjorde de også ----bare 3dage for sent så ingen koncert til mig

jeg har skrevet til dem hvor jeg har vundet dem og de kan ikke gøre noget så desvære desvære...

Hmm...

Ærgerligt de er kommet så sent...

Anmeld

28. april 2010

nannanadja

ja det ville ellers havde været rart med en fri aften

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

Ja da...

Kan du slet ikke få refunderet billetterne? Eller er det bar stik umuligt?

Anmeld

28. april 2010

anna-jonas

Hold kæft hvor ringe.....................det er da deres pligt, at sørge for at præmien kommer vinderen i hænde til tiden. Det ville jeg sgu' godt nok lige gøre mere ved.............det er en OMMER!!

Anmeld

28. april 2010

nannanadja

jeg har skrevet til dem og de beklager men kan ikke gøre noget ved det.... syntes dt er lidt ærgeligt for jeg har jo vundet dem... så nu har jeg to gamle biletter liggende

Anmeld

28. april 2010

KWL

Så må de altså finde noget andet at give dig i stedet for...

Anmeld

28. april 2010

slettet_7530

nannanadja skriver:

Hold da op hvor er det uprof hvilket firma har du vundet dem igennem om man må spørge??

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

hold kæft hvor er det ringe...var godt nok blevet vred

Anmeld

28. april 2010

TbCp

AJJJ!!! Hvad filen er det da for noget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.