penge til kirugi ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

nannanadja

jeg havde længet ønsket mig en tid hos frederiskborg klinikken men 33.000 kr havde jeg nikke...men så kom prinsen på den hvide hest min kærste men den største gave...pengene til det så jeg fik det i gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Svei

nannanadja skriver:

jeg havde længet ønsket mig en tid hos frederiskborg klinikken men 33.000 kr havde jeg nikke...men så kom prinsen på den hvide hest min kærste men den største gave...pengene til det så jeg fik det i gave

Ej, det er det jeg vil have hvis jeg skal have en mand... en med penge.... har du fået lavet det du skulle have? og er du glad ved det?

Knus..

Anmeld

29. april 2010

nannanadja

Yrsa skriver:

Ej, det er det jeg vil have hvis jeg skal have en mand... en med penge.... har du fået lavet det du skulle have? og er du glad ved det?

Knus..

ja jeg fik lavet mine bryster efter jeg havde født vores første barn, jeg havde ammet  hende og de var bare ikke som de var før--klart nok men jeg villle gerne have fyldt dem ud igen..ikke kæmpe stor men bare så de ikke var så tomme hvis man kan sige det sådan.

ja jeg er meget glad for jeg fik det gjordt.

Anmeld

29. april 2010

Svei

nannanadja skriver:

ja jeg fik lavet mine bryster efter jeg havde født vores første barn, jeg havde ammet  hende og de var bare ikke som de var før--klart nok men jeg villle gerne have fyldt dem ud igen..ikke kæmpe stor men bare så de ikke var så tomme hvis man kan sige det sådan.

ja jeg er meget glad for jeg fik det gjordt.

Hvor dejligt for dig... synes virkelig jeg læser om mange der får fyldt noget i som lige vil have dem lidt større...det er nok ulempen ved at man kan gøre noget, man bliver ikke så let tilfreds..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.