penge til kirugi ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Mum33

Til jer der har fået lavet "plastik-operationer" .... hvor får i pengene fra, og hvad har det stået jer i?

Kunne godt finde på det med tiden, men tror bare altid jeg vil prioitere mine børn højere. Dvs tage dem med på rejser så ofte så muligt, vores hjem, osv., så tror aldrig det bliver aktuelt.

Bare en tanke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

slettet_7530

Nu har jeg ikke selv fået lavet noget, men det ene udelukker vel ikke det andet??

Anmeld

27. april 2010

Svei

Jeg tror ikke man vil bruge penge på det uden det er det værd, altså så træls for ens livskvalitet at der stort set ikke er et valg...altså det invaliderer en fysisk eller psykis.

Jeg har brugt 70.000kr for at få lavet bryst og lår, maven var gratis. Jeg har så tilgengæld en bil jeg ikke har givet mere end 50.000kr for, så som du selv skriver er det en prioritering...nogle låner til dyre biler, andre låner til nye babser og nogle til et dyrt bryllup og jeg tror ikke nogen af ovenstående har valgt noget som gør at børnene går glip af noget andet.

Jeg har så ikke lånt til hverken bil eller kirurgi... Jeg er nok ikke lige låne penge typen...

Knus.

Anmeld

27. april 2010

Kvindemin

Jeg lånte dengang 15.000 af banken, det er jo ikke det vilde. Resten havde vi.
Jeg fik lavet bryster til 32.000 for 2 år siden. Jeg har ikke 'taget' noget fra min datter, vi har rejst flere gange om året siden, disse penge har jo intet med hende at gøre (der går intet af/fra hende pg.a. de penge)

Knus

Anmeld

27. april 2010

Mum33

I en familie m hus, alm funktionel bil og et normalt forbrug vil der typisk være et mindre overskud til fornøjelse hver måned. Selv med en ok indtægt et dette ikke et kæmpe beløb. Vi kan spare sammen til en rejse sydpå + et årlige weekendophold og en tur til en storby. Måske svarende til 25000 - 35000 årligt. Så det er som sådan ikke "forbrugs-luksus" til mine børn, men oplevelser jeg vil prioitere.......  og det bliver på bekostning af dem hvis mor skal pyntes på ..... Det er ikke fordi jeg er imod det, men undrer mig bare over at så mange har (tager sig) råd.

Anmeld

27. april 2010

Svei

I.E.K. skriver:

I en familie m hus, alm funktionel bil og et normalt forbrug vil der typisk være et mindre overskud til fornøjelse hver måned. Selv med en ok indtægt et dette ikke et kæmpe beløb. Vi kan spare sammen til en rejse sydpå + et årlige weekendophold og en tur til en storby. Måske svarende til 25000 - 35000 årligt. Så det er som sådan ikke "forbrugs-luksus" til mine børn, men oplevelser jeg vil prioitere.......  og det bliver på bekostning af dem hvis mor skal pyntes på ..... Det er ikke fordi jeg er imod det, men undrer mig bare over at så mange har (tager sig) råd.

Jamen, hvis du låner 100.000kr til en bil ville det så gå af dine børn? jeg tror bare det handler om at prioritere og så selvfølgelig om at have råd til det

Anmeld

27. april 2010

Mum33

Yrsa skriver:

Jamen, hvis du låner 100.000kr til en bil ville det så gå af dine børn? jeg tror bare det handler om at prioritere og så selvfølgelig om at have råd til det

Hvis jeg undlod at have bil kunne det have konsekvenser ja - kørsel til sport og andre ting der ville vanskeliggøres væsentlig. Men om man bruge 100.000 eller finder en billigere er 100 % uvæsentligt for børnene - men friheden i en bil er ikke (if mig )

Anmeld

27. april 2010

Svei

Hvis jeg undlod at have bil kunne det have konsekvenser ja - kørsel til sport og andre ting der ville vanskeliggøres væsentlig. Men om man bruge 100.000 eller finder en billigere er 100 % uvæsentligt for børnene - men friheden i en bil er ikke (if mig )

Lige præcis... noget med hvordan man bruger pengene... men altså, det ene udelukker jo heldigvis ikke det andet..

Jeg havde så heller aldrig fået det gjort da jeg var sammen med min x...havde ønsket mig det længe men jeg stod jo ikke alene om vurderingen af hvad vores penge skulle gå til..

Anmeld

27. april 2010

Svei

Og så vil jeg lige sige at du virkelig skal gøre det hvis du ønsker dig det,...det har større betydning end man regner med, men det oplever man når det er gjort. Hvis ikke man har det rart i sin krop så påvirker det en rigtig meget i forhold til hvad man gør, tør og vil....de 70.000kr jeg har givet for mit er de bedste penge jeg nogensind har givet ud til noget, jeg er lykkelig for det og føler endelig at det indre og ydre hænger sammen...så gør det hvis det er det du ønsker dig..

Knus.

Anmeld

27. april 2010

N&J

Chritinap skriver:

Jeg lånte dengang 15.000 af banken, det er jo ikke det vilde. Resten havde vi.
Jeg fik lavet bryster til 32.000 for 2 år siden. Jeg har ikke 'taget' noget fra min datter, vi har rejst flere gange om året siden, disse penge har jo intet med hende at gøre (der går intet af/fra hende pg.a. de penge)

Knus

Ihh, det er altså lidt sjovt, jeg så nemlig et billede af dig på et tidspunkt, hvor jeg bare tænkte gode kasser, men troede så at du var en af de der bare var heldige fra naturens hånd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.