SKRIGER på puslebordet - hvornår stopper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Skouboe

Tulle28 skriver:

Ja som overskriften lyder, synes vores prinsesse på 4 uger ikke at det er spor sjovt, hyggeligt eller noget som helst andet at blive skiftet - hun skriger i vilden sky indtil tøjet er på igen og man får en krammer af mor. Det gør jo ondt helt ind i hjertet når hun gør det og jeg synes jo at det burde være en hyggestund at pusle....

Så hvornår holdt jeres op med at være urolige når de blev skiftet? Vi har ingen uro eller noget andet "forstyrrende" ved puslepladsen, kun en tegning med sort/hvide figurer på SP'ens opfordring. Nogen gange gider hun kigge på dem, men som regel har hun alt for travlt med at skrige.

Knus Tulle

Jeg ville investere i en uro i klare farver hun kunne kigge på og så evt. lægge et tyndt tæppe hen over hendes overkrop, så hun føler sig lidt afgrænset... evt. noget ved siden af hun kunne kigge på - jeg ved at Lamaze har lavet en sengerand med farver på den ene side og sort/hvis på den anden.

Vores datter blev altid helt salig når vi puffede til uro'en og vi har altid gjort meget ud af at puslebordet skulle være en hyggestund... sunget og leget.

Det er først nu her efter hun er blevet 1 år at hun er begyndt ikke at gide at være der.. da hun var spæd og havde kolik var det eneste der kunne få hende til at stoppe uro'en på puslebordet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Mathilde

Vi rullede et håndklæde sammen til en pølse og lagde rundt om Celina da hun har helt lille. Så lå hun ikke helt åbent og følte sig dermed mere tryk...og hun skreg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.