Vand/ødemer i kroppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

grube1984

SabrinaJuulOlsen skriver:

Ja, det er ikke det eneste der tæller ind..

Men vil nu hellere tjekkes end at tænke "arh der er jo kun 2 uger endnu!"..

Nej, det er bestemt bedst at være på den sikre side... Det er jo både dit og babys helbred der står på spil, hvis det er svangerskabsforgiftning...

Men det var også mere for ikke at "male fanden på væggen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

serinasmor

held og lykke med det hele

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

grube1984 skriver:

Nej, det er bestemt bedst at være på den sikre side... Det er jo både dit og babys helbred der står på spil, hvis det er svangerskabsforgiftning...

Men det var også mere for ikke at "male fanden på væggen"

Præcis..

Nej nej ville heller ikke skrive tilbage med et ondt svar..

Alt er ment i den godt

Men nu vil jeg smutte derned og se hvad de har at byde på..

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

serinasmor skriver:

held og lykke med det hele

Tak..

Anmeld

27. april 2010

Sisley

Jeg har haft ødemer nærmest halvdelen af tiden og det er helt normalt og ikke nødvendigvis et tegn på svangerskabsforgiftning - men det er rigtigt, at det sammen med andre symptomer kan være et tegn på svangerskabsforgiftning.

Er dit blodtryk forhøjet (især det mindste af de to tal)? Hvis blodtrykket kommer over 140/90 begynder man at blive bekymret. Hvis du ovenikøbet har æggehviderstoffer/proteiner i urinen begynder alarmklokkerne virkelig at ringe! ved svangerskabsforgiftning vil du også normalt føle utilpashed fx kvalme, synsforstyrrelser m.m., så du burde ikke være i tvivl hvis der virkelig er noget galt!

Jeg mener du kan få vanddrivende medicin, hvis ødemerne er meget generende, men spørg hos lægen (tror de hedder beta blokker)

Sisley
38+2

Anmeld

27. april 2010

Maise

MoarJ skriver:

Har aldrig hørt før at vand i kroppen er lig med svangerskabsforgiftning...

Jeg har havde meget vand i kroppen... Sørg for at have benene op af....

jo jo jeg blev selv indlagt fordi jeg vågnede en morgen med ekstremt meget væske i kroppen, så skulle på fødegangen til observation for svangerskabsforgiftning. Man får bla. forhøjet BT, utilpashed, kvalme og nogle får synsforstyrrelser. Det var dog bare fordi at hovedet havde rykket sig helt ned og sat sig fast, så hun trykkede på de store vener. tabte 14 kilo inden for den 1 uge jeg havde født, så der var pænt meget væske

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Maise skriver:

jo jo jeg blev selv indlagt fordi jeg vågnede en morgen med ekstremt meget væske i kroppen, så skulle på fødegangen til observation for svangerskabsforgiftning. Man får bla. forhøjet BT, utilpashed, kvalme og nogle får synsforstyrrelser. Det var dog bare fordi at hovedet havde rykket sig helt ned og sat sig fast, så hun trykkede på de store vener. tabte 14 kilo inden for den 1 uge jeg havde født, så der var pænt meget væske

Der kan man bare se...

Ikke alle ting man får afvide...

Anmeld

4. maj 2010

grube1984

Præcis..

Nej nej ville heller ikke skrive tilbage med et ondt svar..

Alt er ment i den godt

Men nu vil jeg smutte derned og se hvad de har at byde på..

Hvad gik det så op i??? Var det svangerskabsforgiftning eller?

Anmeld

4. maj 2010

Sabsy

grube1984 skriver:

Hvad gik det så op i??? Var det svangerskabsforgiftning eller?

de sagde der intet var, og at min urin var "perfekt"..

meeeeeeeeeeeen så ringede sygehuset til mig dagen efter, de havde dyrket min urin fra om fredagen, og det viste sig at der var nogle baktiere i, som skulle undersøges nærmere.. Hold da op jeg er træt af at få det ene af vide og så derefter det andet.. - Men skal til jordemor 12 maj, og venter på svar fra sygehuset..

Tak fordi du spørg

Anmeld

19. maj 2010

grube1984

de sagde der intet var, og at min urin var "perfekt"..

meeeeeeeeeeeen så ringede sygehuset til mig dagen efter, de havde dyrket min urin fra om fredagen, og det viste sig at der var nogle baktiere i, som skulle undersøges nærmere.. Hold da op jeg er træt af at få det ene af vide og så derefter det andet.. - Men skal til jordemor 12 maj, og venter på svar fra sygehuset..

Tak fordi du spørg

Hmm... Svært at tolke om det er godt eller skidt..
Hvad er det gået op i nu så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.