Vand/ødemer i kroppen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Sabsy

Jeg har fået vand i kroppen eller har haft det siden uge 34 ca.

Men her til morgen da jeg vågnede, kunne jeg næsten ikke bøje mine fingre uden det gjorde ondt, og når jeg vrikker med anklerne mærkes det også ubehageligt..

(Det er ikke gået væk)

Andre der har haft det sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

serinasmor

det kunne desværre godt være tegn på svangerskabsforgiftning... men nu er jeg jo ikke læge ...

håber det bedste

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

serinasmor skriver:

det kunne desværre godt være tegn på svangerskabsforgiftning... men nu er jeg jo ikke læge ...

håber det bedste

Jeg skal til jordemor imorgen - ved godt det måske lyder "ondskabsfuldt" overfor lillemanden - men kan det vente til imorgen???

Anmeld

27. april 2010

serinasmor

det aner jeg desværre ikke ... men jeg tror jeg ville ringe til jordmoderen ..

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

Har aldrig hørt før at vand i kroppen er lig med svangerskabsforgiftning...

Jeg har havde meget vand i kroppen... Sørg for at have benene op af....

Anmeld

27. april 2010

nuggie

du kan jo ringe til fødegangen og høre dem om de synes at du skal få det undersøgt med det samme eller vente til du har en tid? det ville jeg nok gøre 

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

nuggie skriver:

du kan jo ringe til fødegangen og høre dem om de synes at du skal få det undersøgt med det samme eller vente til du har en tid? det ville jeg nok gøre 

Hej!

Jeg har fået akut tid hos lægen, sygeplejersken jeg snakkede med tror det svangerskabsforgiftning..

Så jeg vil kommer derned af..

Sabrina 38+2

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

MoarJ skriver:

Har aldrig hørt før at vand i kroppen er lig med svangerskabsforgiftning...

Jeg har havde meget vand i kroppen... Sørg for at have benene op af....

Væske i kroppen, især hænder og fødder (langt de fleste gravide får på et eller andet tidspunkt i graviditeten – nogen har det endda gennem hele graviditeten – væske i kroppen.

1. af de symptomer der er

Anmeld

27. april 2010

grube1984

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg har fået vand i kroppen eller har haft det siden uge 34 ca.

Men her til morgen da jeg vågnede, kunne jeg næsten ikke bøje mine fingre uden det gjorde ondt, og når jeg vrikker med anklerne mærkes det også ubehageligt..

(Det er ikke gået væk)

Andre der har haft det sådan??

Ak ja, ak ja... Det kan jeg kun alt for godt mindes.. Så slemt stod det også til ved mig.. Dog mest mine ankler.. Mine ben og fødder var så hævede at jeg ikk ku bevæge tæerne.. Når jeg stod ud af sengen om morgenen, så føltes det som om jeg havde gået på dem en hel dag... Som en tur i zoo eller sådan.. virkelig gået på dem.. og det var lige fra morgenstunden..

Ødemer kan være et tegn på svangerskabsforgiftning, men der er nu flere ting som er inde over der..

Anmeld

27. april 2010

Sabsy

grube1984 skriver:

Ak ja, ak ja... Det kan jeg kun alt for godt mindes.. Så slemt stod det også til ved mig.. Dog mest mine ankler.. Mine ben og fødder var så hævede at jeg ikk ku bevæge tæerne.. Når jeg stod ud af sengen om morgenen, så føltes det som om jeg havde gået på dem en hel dag... Som en tur i zoo eller sådan.. virkelig gået på dem.. og det var lige fra morgenstunden..

Ødemer kan være et tegn på svangerskabsforgiftning, men der er nu flere ting som er inde over der..

Ja, det er ikke det eneste der tæller ind..

Men vil nu hellere tjekkes end at tænke "arh der er jo kun 2 uger endnu!"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.