gravid med hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Lone Jakobsen

Yrsa skriver:

Man skal aldrig sige aldrig....men du kan jo bare skære igennem og sige du vil have lukket helt ned. jeg ville ikke gøre det, selvom jeg ikke kunne forestille mig at få flere, så ved man jo ikke hvad livet bringer og heldigvis for det.

Knus..

kan godt forstå din måde at tænke på...men jeg har 4 børn med 3 hold fædre...så sku jeg en dag gå fra manden...så vil jeg stadig ikke ønske at tilføje endnu en far til samlingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Svei

nutche skriver:

kan godt forstå din måde at tænke på...men jeg har 4 børn med 3 hold fædre...så sku jeg en dag gå fra manden...så vil jeg stadig ikke ønske at tilføje endnu en far til samlingen

Ok..jeg har tre med to forskellige....men jeg har også oplevet nogle kvinder stå i situationer hvor de virkelig fortrød de ikke kunne få en til...ikke som erstatning, men fordi de ønskede og manglede og havde brug for at leve videre for det også.

Alt kan jo desværre ændres selvom man altid tror det er naboen og så er det da bedre at have muligheden end ikke at kunne....men altså, hvorfor kræver du ikke bare den operation, det er jo dit valg..

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

KatrineR skriver:

Du kan da fortælle ham at det ikke gør ondt .. .. det er dagene efter - der er den øm...

Kan godt forstå dig, men se om du ikke kan overtale Dan, meget nemmere i sidste ende

ku godt ske jeg sku prøve igen....men mon ikke jeg får den om at "nu har vi lige betalt 1400 for en hormonspiral" og det kan jeg såmænd sagtens være enig med ham i....det er bare et problem at jeg stadig render skruk rundt med "baby symptomer" og drømmer om tykke maver....når vi nu vitterligt har 5 børn tilsammen

og ja...især er han bare øm over sin manddom....mænd tror jo nærmest man skærer nosserne af dem

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

Yrsa skriver:

Ok..jeg har tre med to forskellige....men jeg har også oplevet nogle kvinder stå i situationer hvor de virkelig fortrød de ikke kunne få en til...ikke som erstatning, men fordi de ønskede og manglede og havde brug for at leve videre for det også.

Alt kan jo desværre ændres selvom man altid tror det er naboen og så er det da bedre at have muligheden end ikke at kunne....men altså, hvorfor kræver du ikke bare den operation, det er jo dit valg..

jaeh du kommer ind på et meget ømt emne....og ved godt du har ret.

har heldigvis fået ny læge siden da...så mon ikke den nye vil ku forstå mit valg.

Anmeld

27. april 2010

Mette-Marie

Yrsa skriver:

Jeg mener at have læst at der aldrig er konstateret en graviditet hos en kvinde med hormonspiral, som altså sidder hvor den skal. ryger den ud eller forsvinder op, så kan man jo ikke regne med den.

Det er ikke korrekt. Jeg er blevet gravid med hormonspiral. Den sad lige som den skulle. Jeg er nu i 35. uge

Mette 34+2

Anmeld

27. april 2010

Svei

Mette-Marie skriver:

Det er ikke korrekt. Jeg er blevet gravid med hormonspiral. Den sad lige som den skulle. Jeg er nu i 35. uge

Mette 34+2

Så er du ikke registreret... og puha, vil da håbe hvis jeg bliver det at jeg opdager det så det kan komme væk...øv...

Anmeld

27. april 2010

Mette-Marie

Yrsa skriver:

Så er du ikke registreret... og puha, vil da håbe hvis jeg bliver det at jeg opdager det så det kan komme væk...øv...

Åhhh jo, jeg er da registreret. Det var ikke første gang min gynækolog oplevede det.

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

Mette-Marie skriver:

Mette 34+2

nej hvor spændende

hvor langt var du henne før du opdagede det? jeg troede ikke man havde ægløsning når man havde hormonspiral

Anmeld

27. april 2010

Mette-Marie

nutche skriver:

nej hvor spændende

hvor langt var du henne før du opdagede det? jeg troede ikke man havde ægløsning når man havde hormonspiral

Jeg var 4+2

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

Mette-Marie skriver:

Jeg var 4+2

synes det er lidt spændende og samtidig lidt skræmmende.... ved du hvordan det ku lykkedes...og (måske spørger jeg dumt) men fjerner man så spiralen eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.