gravid med hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.055 visninger
21 svar
1 synes godt om
27. april 2010

Lone Jakobsen

jeg sidder og bliver lidt nysgerrig.

er der nogen der er blevet gravid på en hormonspiral?

jeg ville steriliseres da jeg havde fået den yngste....men blev af en meget insisterende læge...overtalt til at få en hormonspiral i stedet. da hun mente det var lige så sikkert.

dette tvivler jeg dog lidt på....og da min krop stadig er skruk....ville jeg virkelig ønske at jeg havde insisteret på en operation i stedet.

men til spørgsmålet....er der nogen der har prøvet det...eller kender nogen der har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Lone Jakobsen

op en tur

Anmeld

27. april 2010

Svei

Jeg mener at have læst at der aldrig er konstateret en graviditet hos en kvinde med hormonspiral, som altså sidder hvor den skal. ryger den ud eller forsvinder op, så kan man jo ikke regne med den.

Anmeld

27. april 2010

MoarTNoah

nutche skriver:

op en tur

Kan se at du er gift, så jeg ville foreslå at det er din mand der bliver klippet i stedet, det kan trækkes tilbage (kan man jo ikke med en sterilisation) så i ville kunne få flere børn hvis i fortryder. desuden er det et stort indgreb at gøre på en kvinde hvorimod det går lynhurtigt ved en mand.

Min far har fået det gjort for nyligt, og det er mine forældre rigtig glade for

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

min mor har været obstetriker længere tid end spiralen har eksisteret og hun har aldrig hørt om det

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

KatrineR skriver:

Kan se at du er gift, så jeg ville foreslå at det er din mand der bliver klippet i stedet, det kan trækkes tilbage (kan man jo ikke med en sterilisation) så i ville kunne få flere børn hvis i fortryder. desuden er det et stort indgreb at gøre på en kvinde hvorimod det går lynhurtigt ved en mand.

Min far har fået det gjort for nyligt, og det er mine forældre rigtig glade for

tro mig jeg har virkelig prøvet at snakke med ham om det...men som mænd er flest kan han virkelig ikke overskue tanken om at få skåret snorene over.

han er helt sikker på at han ikke ønsker flere....men samtidig vil han ikke opereres...hmmm

men nej, spøg til side så ville jeg gerne ha det ordnet da jeg vitterligt er konstant skruk....og jeg synes ikke spiralen er nok da jeg hele tiden tænker at den kan fjernes eller falde ud

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

Yrsa skriver:

Jeg mener at have læst at der aldrig er konstateret en graviditet hos en kvinde med hormonspiral, som altså sidder hvor den skal. ryger den ud eller forsvinder op, så kan man jo ikke regne med den.

ja så kan jeg godt se at min læge havde ret virker bare tåbeligt at gå med spiral når vi ikke skal ha flere

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

Caroline86 skriver:

min mor har været obstetriker længere tid end spiralen har eksisteret og hun har aldrig hørt om det

hold da op

Anmeld

27. april 2010

Svei

nutche skriver:

ja så kan jeg godt se at min læge havde ret virker bare tåbeligt at gå med spiral når vi ikke skal ha flere

Man skal aldrig sige aldrig....men du kan jo bare skære igennem og sige du vil have lukket helt ned. jeg ville ikke gøre det, selvom jeg ikke kunne forestille mig at få flere, så ved man jo ikke hvad livet bringer og heldigvis for det.

Knus..

Anmeld

27. april 2010

MoarTNoah

nutche skriver:

tro mig jeg har virkelig prøvet at snakke med ham om det...men som mænd er flest kan han virkelig ikke overskue tanken om at få skåret snorene over.

han er helt sikker på at han ikke ønsker flere....men samtidig vil han ikke opereres...hmmm

men nej, spøg til side så ville jeg gerne ha det ordnet da jeg vitterligt er konstant skruk....og jeg synes ikke spiralen er nok da jeg hele tiden tænker at den kan fjernes eller falde ud

Du kan da fortælle ham at det ikke gør ondt .. .. det er dagene efter - der er den øm...

Kan godt forstå dig, men se om du ikke kan overtale Dan, meget nemmere i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.