Morgengrød = Mareridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Dette er faktisk ikke så dyrt, det er store poser med grødblandingen i:0) Og det er ikke sådan noget færdig grød som de der babyprodukter man køber fra Nestle og Bauevais ( staves ):0)

Okay, det vil jeg da lige kigge efter når jeg skal op og handle. Hvilke butikker forhandler urtekram?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Mathilde

Celina har aldrig spist grød og er gået direkte fra bryst og over på mere fast føde...så hun får rugbrød med ost til morgenmad og det spiser hun lidt af men hun vil bare helst ammes...

Anmeld

27. april 2010

Moma

Benjamin09 skriver:

Okay, det vil jeg da lige kigge efter når jeg skal op og handle. Hvilke butikker forhandler urtekram?

Superbrugsen hvor jeg bor har et stort udvalg af Urtekram, ellers kan du prøve Bilka eller Helsekosten.

Ellers vil jeg også foreslå dig rugbrød eller evt. alm. havregryn (hvis han kan tygge det) med mælk på og evt. tilsat lidt frugtmos. Min søn har samme alder som din, og han kan godt lide alm. havregryn med mælk (han får det dog kun som smagsprøve).

Anmeld

27. april 2010

Ida.

Mannagrød med frugtmos! Det er et KÆMPEhit hos min yngste datter og var det også hos min ældste, da hun var mindre du kan købe mannagryn i de fleste større supermarkeder - det er forskelligt hvor de står - men sammen med morgenmadsprodukterne eller sammen med gryn/ris/couscous...

Anmeld

27. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Mange tak for svar allesammen, tror vi prøver med lidt af hvert og så håber på at der er noget der smager den lille herre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.