Argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

N&J

Ihh, hvor er den fin, jeg kunne heller ikke holde planter i live for et par år siden, ikke engang en kaktus, men så for 2 års tid siden kunne jeg pludselig, men mine planter er vant til at tørre ud, blive overvandet, så de har vænnet sig til mig..   er sikker på at din telefon vil gøre det samme.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

*fnis*

ikke mobbe - nåh!

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Har fået ny telefon, og det er bare som at sætte en 100 årig foran en sprit ny computer....

En touch telefon, med masser af muligheder, men jeg fatter ikke halvdelen af hvad den siger til mig, og jeg kan slet ikke finde rundt i den.... Dog har jeg fundet ud af hvordan man ringer og sms'er, og det er vel det vigtigste????

jeg fik også næsten styr på gps programmet i den, men kun den ene vej... heldigvis prøvede jeg den altså bare af på en tur jeg kendte i forvejen, så jeg kom både ud og hjem, uden at køre forkert, selvom gps'en påstod jeg kørte i modsat retning?????

Desuden er den allerede gået kold fo rmig et par gange, og den har altså kun været i brug idag.... Jeg tror den er syg, eller også kan den bare ikke lide mig

Kender det for godt... Jeg var virkelig en tosse da jeg fik en touch...

Anmeld

27. april 2010

mariamiss6

N&J skriver:

Ihh, hvor er den fin, jeg kunne heller ikke holde planter i live for et par år siden, ikke engang en kaktus, men så for 2 års tid siden kunne jeg pludselig, men mine planter er vant til at tørre ud, blive overvandet, så de har vænnet sig til mig..   er sikker på at din telefon vil gøre det samme.. 

Altså det med overvanding af foner plejer bastian at stå for (jeg har snart ikke tal på hvor mange telefone der har nydt min kaffe, eller vaskemaskinen )

Jeg havde engang en husfred, som tørrede ud, så vandede jeg den grundigt, og den blev grøn i midten, hvorefter jeg blev overstadisk og druknede den - den selv SAMME plante fik denne traumatiske oplevelse hele 5 gange tror jeg, hvorefter jeg gav op, og smed den ud

Anmeld

27. april 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Kender det for godt... Jeg var virkelig en tosse da jeg fik en touch...

Denne her er faktisk rimeligt nem at skrive på i det mindste... det er alle de der smrte programmer, nye ikoner, og helt tossede opsætning jeg ikke kan hitte ud af hehe...

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Denne her er faktisk rimeligt nem at skrive på i det mindste... det er alle de der smrte programmer, nye ikoner, og helt tossede opsætning jeg ikke kan hitte ud af hehe...

Ja.. Det finder man ud af med tiden ligeså stille...

Det der er død træls, er når man sidder med en tlf med knapper, og bruger den som touch, og der ikke sker noget, nej et grin man kan få sig..

Anmeld

27. april 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Ja.. Det finder man ud af med tiden ligeså stille...

Det der er død træls, er når man sidder med en tlf med knapper, og bruger den som touch, og der ikke sker noget, nej et grin man kan få sig..

Haha, ja det prøvede jeg lige før, med den gamle fon, mens jeg sad og overførte ting og sager hehe

Anmeld

28. april 2010

mariamiss6

Haha den kan sgu da håndskrift

skide smart, så er det faktisk lidt lettere at sms'e når man nu har anna og lotte fingre hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.