Argh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. april 2010

mariamiss6

Har fået ny telefon, og det er bare som at sætte en 100 årig foran en sprit ny computer....

En touch telefon, med masser af muligheder, men jeg fatter ikke halvdelen af hvad den siger til mig, og jeg kan slet ikke finde rundt i den.... Dog har jeg fundet ud af hvordan man ringer og sms'er, og det er vel det vigtigste????

jeg fik også næsten styr på gps programmet i den, men kun den ene vej... heldigvis prøvede jeg den altså bare af på en tur jeg kendte i forvejen, så jeg kom både ud og hjem, uden at køre forkert, selvom gps'en påstod jeg kørte i modsat retning?????

Desuden er den allerede gået kold fo rmig et par gange, og den har altså kun været i brug idag.... Jeg tror den er syg, eller også kan den bare ikke lide mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

N&J

Tror du ikke bare den skal vænnes til dig, ligesom planter har det med mig, det tager bare lidt tid.. 

Anmeld

27. april 2010

june1987

uha det er aldrig nemt med en ny tlf men det kommer

Anmeld

27. april 2010

betski

mariamiss6 skriver:

Har fået ny telefon, og det er bare som at sætte en 100 årig foran en sprit ny computer....

En touch telefon, med masser af muligheder, men jeg fatter ikke halvdelen af hvad den siger til mig, og jeg kan slet ikke finde rundt i den.... Dog har jeg fundet ud af hvordan man ringer og sms'er, og det er vel det vigtigste????

jeg fik også næsten styr på gps programmet i den, men kun den ene vej... heldigvis prøvede jeg den altså bare af på en tur jeg kendte i forvejen, så jeg kom både ud og hjem, uden at køre forkert, selvom gps'en påstod jeg kørte i modsat retning?????

Desuden er den allerede gået kold fo rmig et par gange, og den har altså kun været i brug idag.... Jeg tror den er syg, eller også kan den bare ikke lide mig

Tillykke med dit nye ejerskab Hvilken tlf er det?

Anmeld

27. april 2010

FrkLarsen

Jeg fik også ny mobil i Torsdags, den kunne jeg heller ikke finde ud af, jeg har siddet og leget med den tit hver dag siden og har efterhånden fundet ud af hvad den kan og ikke kan  

Jeg har en Htc Huawei U8230 nu  

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

jef HADEDE min touch telefon den første uge.... så vendte det og nu vil jeg ikke undvære den

Anmeld

27. april 2010

mariamiss6

duddi. skriver:

Tillykke med dit nye ejerskab Hvilken tlf er det?

Det er en sony Ericsson Vivaz - tror jeg den hedder.... skide svær at finde ud af hehe... jeg har stadig ikke fundet ud af mere end at skrive og ringe, og få fat i mine kontakter hehe...

Anmeld

27. april 2010

mariamiss6

N&J skriver:

Tror du ikke bare den skal vænnes til dig, ligesom planter har det med mig, det tager bare lidt tid.. 

Aj aj, det må du ikke sige, jeg har aldrig haft en plante der overlevede noget som helst hehe...

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

*fnis*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.