Hvad sker der til første lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

mullesmith2

Kaufie skriver:

Min læge vil ikke se mig før jeg er fulde 9 uger henne - men måske fordi jeg er 2.gangs??

Min læge vil først se mig d.7 maj og der er jeg 9+4. Syntes det er lang tid jeg skal gå og vente er så utolmodig... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Sakris

Åh det var godt nok sent.

Når man bestiller tid hos min læge hedder det ene besøg et eller andet med svangerskab 6-8 uger. Så tænkte uge 8 var passende!

Mullesmith: Mange gange tillykke...

Fulgte lidt med i jeres kamp da jeg blev medlem, så det er helt fantastisk det lykkedes  Har du det til nogen endnu?

Anmeld

26. april 2010

Sakris

businesstigger skriver:

Ja efter en svag test i fredags fik jeg en meget tydligere i dag. Skal selv til første lægeundersøgelse i slutningen af næste uge

Det er virkelig fedt Jeg tror jeg har regnet mig frem til 28/12, men nu må jeg se hvad lægen siger!

Anmeld

26. april 2010

Sakris

Low skriver:

Tillykke vil jeg lige sige først

Da jeg kom op til min læge der var der en masse papir der skulle skrives på, blodprøver, mærke på livmoderen(indevendigt), jeg blev målt og vejet, snakkede lidt om hvordan jeg har det og sådan generelt og så skulle jeg også ligge en urin prøve .. min læge hun var rigtig sød og fik mig til at føle mig tryk, nu har jeg så flyttet adresse og har fået en ny læge fordi jeg er flyttet men ham jeg har fået nu er også rigtig flink

Det er bare aller bedst når man kan lide sin læge. Jeg har også en rigtig god en, der tager mig alvorligt, (for det meste, han ved godt jeg kan tage lidt pis).

Anmeld

27. april 2010

lucas<3

Mor til David skriver:

Mærkede din læge på livmoderen ved første lægebesøg??? Kan man det...?

Jeg blev hverken vejet eller målt og hun tog heller ikke en graviditetstest - tjekkede bare for sukker (protein?) i urinen...

ja hun tog fingerne ind og mærkede på den og tryggede på maven.- det sagde hun man skulle- for og se om der var plads nok .

hun  tog heller ikke en test på mig for og se om jeg var gravid, for det kunne hun mærke på livmorden.

Anmeld

27. april 2010

LinLin

ja hun tog fingerne ind og mærkede på den og tryggede på maven.- det sagde hun man skulle- for og se om der var plads nok .

hun  tog heller ikke en test på mig for og se om jeg var gravid, for det kunne hun mærke på livmorden.

Arh - troede du mente udenpå maven

Jeg er indtil videre sluppet for gyn. und. ! - måske det er mindre nødvendigt anden gang...?

Anmeld

27. april 2010

lucas<3

Mor til David skriver:

Arh - troede du mente udenpå maven

Jeg er indtil videre sluppet for gyn. und. ! - måske det er mindre nødvendigt anden gang...?

hun mærkede den os uden på..  

ja hun snakkede om at 2 gang var det ik så vigtigt med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.