Sakris skriver:
Jeg har d. 23. april endelig fået en positiv test, og idag tog jeg endnu en positiv. Har regnet ud at jeg må være 5+0 idag, så om to ugers tid skal jeg til 8 ugers lægebesøget. Men er ret uvidende om hvad man skal/ hvad det går ud på? Hos min læge kan man bestille tid over nettet, så har ikke haft muligheden for at spørge!
Håber der er nogen der kan give mig en lille brief 
Havde i kæresten/manden med? Eller er det først ved scanningerne det er normalt?
Hilsen et overlykkeligt kvindemenneske!
Hej hej 
STORT tillykke med de positive tests, det lyder dejligt...!
Da jeg var til første lægebesøg foregik det over 2 dage - den ene dag var jeg til en samtale med en sygeplejerske, der er ansat hos lægen, hun skrev alle de praktiske detaljer ned, fik taget blodprøver, målt blodtryk osv. - dagen efter var jeg hos min læge, hvor han lavede en gynækologisk undersøgelse for at tjekke, at jeg ikke var meget længere henne end hvad vi havde kunne regne os frem til ifht. sidste menstruation. Her fik jeg også den udfyldte vandrejournal med hjem 
Jeg havde min mand med, fordi han var lige så nysgerrig som mig - jeg synes helt sikkert, det var dejligt at have ham med, fordi vi jo begge har været med til at skabe det lille liv, der vokser inden i mig 
Håber du kan bruge mit svar 
Anmeld