Jeg er rasende, skuffen og ulykkelig.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Anonym trådstarter

KarinaIda skriver:

Hmm.. hvordan kan din brors kammerat hente og bestille en pakke i dit navn? For mig lyder det lidt som om, at det bare er noget din bror prøver på og bilde dig ind, for han ikke skal få mere ballade med dig

Det aner jeg heller ikke, men uanset om det er ham eller en kammerat burde det slet ikke kunne lade sig gøre...  Tvivler meget på det er en kammerat, men hvis han vil holde fast på den forklaring politianmelder jeg det, så må de finde ud af det. For betale 1400 kr har jeg i hvert fald ikke tænkt mig. Håber virkelig bare stofa trækker lortet tilbage uden beregning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Margorie

Du kan ikke komme til at hæfte for noget du ikke har underskrevet. Og tvinger stofa dig til det- bryder de loven og du kan melde dem. Så på det punkt er det kun din bror der er i knibe- jeg kan forstille mig han har forfalsket din underskrift som er en alvorlig ting

Men han lyder sgu også som typen der trænger til at mærke nogle konsikvenser!!

Anmeld

26. april 2010

KarinaIda

Marge skriver:

Du kan ikke komme til at hæfte for noget du ikke har underskrevet. Og tvinger stofa dig til det- bryder de loven og du kan melde dem. Så på det punkt er det kun din bror der er i knibe- jeg kan forstille mig han har forfalsket din underskrift som er en alvorlig ting

Men han lyder sgu også som typen der trænger til at mærke nogle konsikvenser!!

Helt Enig

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Nå så ringede de fra stofa. Jeg skulle pakke det hele sammen og tage ud i deres butik med det, så havde de noteret at jeg ikke ville blive opkrævet noget som helst. Så det er alitid noget....

Anmeld

26. april 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Nå så ringede de fra stofa. Jeg skulle pakke det hele sammen og tage ud i deres butik med det, så havde de noteret at jeg ikke ville blive opkrævet noget som helst. Så det er alitid noget....

det var da heldigt både for dig og for stofa ... godt du vandt den kamp i første hug

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

Det var heldigt!! Jeg håber bare virkelig at det får en form for konsekvens for din bror. Det trænger han til!!!

Anmeld

26. april 2010

Mum33

Hvad har han at sige til sit forsvar ??? Hvis han ikke kan se at han skylder en rengøring, en betaling for TV og en KÆMPE undskyldning, så er han godt nok dum ......

Håber du finder en løsning

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

I.E.K. skriver:

Hvad har han at sige til sit forsvar ??? Hvis han ikke kan se at han skylder en rengøring, en betaling for TV og en KÆMPE undskyldning, så er han godt nok dum ......

Håber du finder en løsning

Han har ikke så meget at sige, han er fuldstændig ligeglad, han synes jeg overdriver.... Han havde rydet sådan ret pænt op, bare ikke været nede med flasker, og så glemt lidt her. Men ret dumt af ham, for han afslørede totalt sig selv, at han havde holdt fest.

Jeg finder nok ikke en løsning, jeg skal ikke betale de penge til stofa, men har ikke tænkt mig at sige det til ham. Han skal ikke tjene penge på at være en røv, for han har allerede fået penge af sine venner til det. En undskyldning får jeg nok aldrig... desværre... for han kan ikke se det forkerte i det...

Anmeld

26. april 2010

Sakris

Øv hvor er det træls, specielt når det er familie. Godt det er gået iorden med Stofa. Giver de andre helt ret. Din bror ville ellers have haft godt af en lærerstreg... Jeg var flippet helt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.