Jeg er rasende, skuffen og ulykkelig.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Anonym trådstarter

Kommer hjem i går efter en weekend med min søn oppe ved min mor. Jeg har givet min 21 årig lillebror lov til at overnatte i min lejlighed da han skulle besøge nogen venner her og i byen. Havde sagt at jeg ikke ville have han holdt fest, og ellers bare rydet op efter sig selv. Jeg kommer så hjem og ser der ligger 3 tandbørster, 3 flasker sprut, 4 flasker vin og flere tomme øldåser. HM!

Ser så der står en eller anden boks ved siden af mit tv og en papkasse ved siden af mit tvbord. Så kigger jeg selvf i kassen og ser det er en zaptor boks fra stofa. I kassen ligger der så en kvitering på 2xkessler kampe og et zaptor abbonnement I MIT NAVN, 1000 kr der bliver opkrævet på næste fakt. og 400 kr for bindingsperioden.... Ringer til min bror og giver ham et større møgfald, og han fatter slet ikke hvad problemet er, hverken moralsk eller familiært. Han havde ikke lagt penge til mig, han lover at sætte dem ind til mig. Men min bror er rigtig rigtig god til at låne penge, både af min far og min mor. Og han har aldrig i sit liv betalt noget tilbage. Jeg er så skuffen og ulykkelig over han kan finde på det, jeg er enlig forsøger og han virkelig ikke meget at gøre godt med. Jeg er RASENDE på stofa over de opretter noget uden mit samtygge, venter lige pt. på at en chef fra stofa ringer tilbage til mig.

Jeg står virkelig virkelig og overvejer at cutte alt kontakt med min bror. Han er fuldstændig ligeglad med andre mennesker end sig selv, og udnytter en vær chance for at selv scorer penge eller gratis ydelser. Min storebror døde for 5 års siden mens han sad fængslet, han var ikke den bedste fyr i verden, men loyal og sød over for de mennesker der betød noget for ham. Min lillebror har ikke en idé om hvad det vil sige at tage hensyn. Sidste billede jeg så af ham var det i en rocker læddervest, godt pumpet på steoider, tattoveret op og ned af hals og krop. Ja selv til min søns dåb lagde han sig ud og sov i bilen efter maden.

Jeg savner min storebror som tosset, han var den sødeste person i verden, og en af de vigtigeste mennesker i mit liv. Og kan næsten ikke håndtere tanken om at miste en bror mere. Men har efterhånden fået nok af de problemer han slæber ind i mit og mine forældres liv. Desuden er det slet slet ikke en person jeg ønsker min søn skal vokse op med.

Ved ikke helt hvad jeg ville med det her, har bare brug for at rase lidt ud tror jeg. - Nogen der har erfaringer med at "slå hånden af" et familiemedlem..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

TbCp

Sådan en møgknægt!!!!! Øv hvor kan jeg godt forstå du er skuffet

Jeg har selv "slået hånden af" hele min fars side af familien, incl. min far....

Anmeld

26. april 2010

Vial

Familien er de venner man ikke selv vælger!!!

Jeg vil dog mene, at du fremover er i din gode ret til kun at se ham ved familiære begivenheder, som dine forældre holder! Aldrig mere ind i din lejlighed.. basta.

Dyre lærepenge. Sikke dog en egotripper

Anmeld

26. april 2010

june1987

han er da godt nok ikke for smart og jeg kan godt forstå dig hvis du cutter ham, det havde jeg ihvertfald gjort 

Anmeld

26. april 2010

serinasmor

Jeg kan sgu godt forstå du er rasende...

mht stofa så burde det slet ikke kunne lade sig gøre at oprette noget i dit navn uden dit samtykke ... så jeg håber for dem de har røde ører og tager den retur med det samme uden beregning ...

Anmeld

26. april 2010

Mettemus

KaMa skriver:

Familien er de venner man ikke selv vælger!!!

Jeg vil dog mene, at du fremover er i din gode ret til kun at se ham ved familiære begivenheder, som dine forældre holder! Aldrig mere ind i din lejlighed.. basta.

Dyre lærepenge. Sikke dog en egotripper

Fuldstændig enig!!!

Anmeld

26. april 2010

Delilah

Det er ikke noget man skal gøre i et raseri anfald det er noget man virkelig må tænke over.. Jeg har slået hånden af min far og det er snart 6 år siden jeg har set ham. Jeg er godt tilfreds med hvordan mit liv fungerer uden ham. Jeg ville ikke have det anderledes.

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville sige slut - eller pause i hvertfald. Det gør sindsygt ondt og man kan også tænke at det 'ville være nemmere' hvis de var døde... desværre. Sådan har jeg det jo selv med min mor pt. Jeg savner hende også, men bliver nødt til at have styr på mig selv og mine grænser, før jeg lukker hende ind igen.

Jeg ville nok vælge at sætte min bror på pause, indtil han havde styr på sit liv. - hvor hårdt det end er. - HVis han så ikke får styr på det. Så er det desværre hans eget valg...

Held og lykke med det!

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for alle svarene. Jeg tror lige jeg sover på det nogen dage. Føler mig bare så røvrendt det er helt vildt.
Regner bestemt også med at stofa kommer og henter deres boks igen, iflg medarbejderen burde det ikke kunne lade sig gøre.

Viser det sig at de har forfalsket end fuldmagt politianmelder jeg det, bror eller ej. Så kan det være det kommer helt af sig selv ang. ikke at snakke mere. Men iflg han selv var det en kammerat der hentede den, så ikke ham jeg anmelder hvis det er tilfældet..

Anmeld

26. april 2010

KarinaIda

Anonym skriver:

Tusinde tak for alle svarene. Jeg tror lige jeg sover på det nogen dage. Føler mig bare så røvrendt det er helt vildt.
Regner bestemt også med at stofa kommer og henter deres boks igen, iflg medarbejderen burde det ikke kunne lade sig gøre.

Viser det sig at de har forfalsket end fuldmagt politianmelder jeg det, bror eller ej. Så kan det være det kommer helt af sig selv ang. ikke at snakke mere. Men iflg han selv var det en kammerat der hentede den, så ikke ham jeg anmelder hvis det er tilfældet..

Hmm.. hvordan kan din brors kammerat hente og bestille en pakke i dit navn? For mig lyder det lidt som om, at det bare er noget din bror prøver på og bilde dig ind, for han ikke skal få mere ballade med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.