Kommer hjem i går efter en weekend med min søn oppe ved min mor. Jeg har givet min 21 årig lillebror lov til at overnatte i min lejlighed da han skulle besøge nogen venner her og i byen. Havde sagt at jeg ikke ville have han holdt fest, og ellers bare rydet op efter sig selv. Jeg kommer så hjem og ser der ligger 3 tandbørster, 3 flasker sprut, 4 flasker vin og flere tomme øldåser. HM!
Ser så der står en eller anden boks ved siden af mit tv og en papkasse ved siden af mit tvbord. Så kigger jeg selvf i kassen og ser det er en zaptor boks fra stofa. I kassen ligger der så en kvitering på 2xkessler kampe og et zaptor abbonnement I MIT NAVN, 1000 kr der bliver opkrævet på næste fakt. og 400 kr for bindingsperioden.... Ringer til min bror og giver ham et større møgfald, og han fatter slet ikke hvad problemet er, hverken moralsk eller familiært. Han havde ikke lagt penge til mig, han lover at sætte dem ind til mig. Men min bror er rigtig rigtig god til at låne penge, både af min far og min mor. Og han har aldrig i sit liv betalt noget tilbage. Jeg er så skuffen og ulykkelig over han kan finde på det, jeg er enlig forsøger og han virkelig ikke meget at gøre godt med. Jeg er RASENDE på stofa over de opretter noget uden mit samtygge, venter lige pt. på at en chef fra stofa ringer tilbage til mig.
Jeg står virkelig virkelig og overvejer at cutte alt kontakt med min bror. Han er fuldstændig ligeglad med andre mennesker end sig selv, og udnytter en vær chance for at selv scorer penge eller gratis ydelser. Min storebror døde for 5 års siden mens han sad fængslet, han var ikke den bedste fyr i verden, men loyal og sød over for de mennesker der betød noget for ham. Min lillebror har ikke en idé om hvad det vil sige at tage hensyn. Sidste billede jeg så af ham var det i en rocker læddervest, godt pumpet på steoider, tattoveret op og ned af hals og krop. Ja selv til min søns dåb lagde han sig ud og sov i bilen efter maden.
Jeg savner min storebror som tosset, han var den sødeste person i verden, og en af de vigtigeste mennesker i mit liv. Og kan næsten ikke håndtere tanken om at miste en bror mere. Men har efterhånden fået nok af de problemer han slæber ind i mit og mine forældres liv. Desuden er det slet slet ikke en person jeg ønsker min søn skal vokse op med.
Ved ikke helt hvad jeg ville med det her, har bare brug for at rase lidt ud tror jeg. - Nogen der har erfaringer med at "slå hånden af" et familiemedlem..?
Anmeld