Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver: så afsted på ferie med jer. den chance skal I da helt klart udnytte.. du skal nok komme efter det social når du kommer hjem, er jeg slet ikke i tvivl om!
så afsted på ferie med jer. den chance skal I da helt klart udnytte.. du skal nok komme efter det social når du kommer hjem, er jeg slet ikke i tvivl om!
Nej det jeg skam heller ikke i tvivl om det er ikke det der bekymre mig :) Men det er første gang vi får tilbud en rejse og så med hele familien det vil jeg da helst ikke gå glip af hvis man kan holde ferie. og vi får da ikke selv råd til det de næste 6 år :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Nej det jeg skam heller ikke i tvivl om det er ikke det der bekymre mig Men det er første gang vi får tilbud en rejse og så med hele familien det vil jeg da helst ikke gå glip af hvis man kan holde ferie. og vi får da ikke selv råd til det de næste 6 år
Nej det jeg skam heller ikke i tvivl om det er ikke det der bekymre mig Men det er første gang vi får tilbud en rejse og så med hele familien det vil jeg da helst ikke gå glip af hvis man kan holde ferie. og vi får da ikke selv råd til det de næste 6 år
Jeg vil bare sige rigtig god ferie Så er kun 1 uge du er væk og det er lige i starten, så det tror jeg altså overhovedet ikke bliver noget problem..!
LotteN skriver: Jeg vil bare sige rigtig god ferie Så er kun 1 uge du er væk og det er lige i starten, så det tror jeg altså overhovedet ikke bliver noget problem..!
Det tror jeg heller ikke :)
Og TAK
Afsted med dig....hvis ikke det giver dig problemer bagefter med fravær osv, så kan jeg ikke se problemet... God ferie...
det kommer helt an på om du har mødepligt, dvs om de tæller fravær der hvor du skal gå. hvis de gør det er en uge meget at trække ud fra starten af, men hvis ikke så skal du jo bare afsted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128