Er det noget I bliver forarget over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Anonym trådstarter

Hvilket jeg også svarede på ? 

Udover en analyse men fair nok. Man skal ikke brænde inde med sådanne konklusioner Takker og bukker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Udover en analyse men fair nok. Man skal ikke brænde inde med sådanne konklusioner Takke og bukker.

He he

Anmeld

26. april 2010

Soap

Anonym skriver:

Udover en analyse men fair nok. Man skal ikke brænde inde med sådanne konklusioner Takker og bukker.

Ja ok hvis min mening er lig analyse så siger vi det 

Anmeld

26. april 2010

Lone Jakobsen

nej bliver ikke foraget....men forstår godt hvorfor du er nysgerrig.

da jeg var alene lejede jeg en bord opvaskemaskine....men var også meget nysgerrig om folk synes jeg var "for doven" når jeg nu kun havde 2 børn.

men jeg synes bare det var skønt, for så sku jeg ikke bruge tiden på at vaske op, men ku nyde tiden med ungerne

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Enlig eller par Så er jeg da PÅ. Jeg skal også have rengøringsdame, når vores førstesal er færdig. Så gider jeg ikke mere hehe

Held og lykke med at finde en go én!!

Anmeld

26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Selvfølgelig er det OK - det er en prioritering som alt andet!

Jeg skal selv have en 17årig pige til samtale om lidt fordi vi gerne vil have rengøringshjælp en gang om ugen - og jeg er altså studerende Jeg vil bare gerne give de penge og så undvære et par nye sko om måneden f.eks.

Anmeld

26. april 2010

Jibbe

Jeg synes du skal gøre det! Jeg synes det er fedt at prioritere nogle andre ting som er vigtigere, end rengøring.

Anmeld

26. april 2010

Low

Jeg synes det er helt iorden . Som enlig er det jo ikke tid man har meget af, så hvis man synes at man har penge til det så skulle der ikke være noget i vejen for det synes jeg.

Anmeld

26. april 2010

Milka

har selv kraftigt overvejet det (er også enlig)

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Tak igen for alle jeres svar. og I har hermed lige skudt og begravet en af mine fordomme. Dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.