Er det noget I bliver forarget over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det er kun dig selv der kan bestemme og ikke os andre...

Ved jo godt ingen kan bestemme, mit spørgsmål var om man blev forarget over at en enlig som forsørges af det off. bruger penge på dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Ved jo godt ingen kan bestemme, mit spørgsmål var om man blev forarget over at en enlig som forsørges af det off. bruger penge på dette?

Kan ikke se noget forkert i det... Det er jo dit valg...

Anmeld

26. april 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hvis jeg som enlig forsørger vælger at betale mig fra at få gjort rent? eller er det ok hvis jeg har råd til det?

det betaler sig ikke at bekymre sig om hvad andre tænker om dine valg:0)  så skulle man gå og bekymre sig konstant!

om man vil betale for rengøring er jo en prioriteringssag:0) og hvis du mener det er bedst sådan, for jer, så har du truffet valget ud fra de bedste betingelser:0)

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

det betaler sig ikke at bekymre sig om hvad andre tænker om dine valg:0)  så skulle man gå og bekymre sig konstant!

om man vil betale for rengøring er jo en prioriteringssag:0) og hvis du mener det er bedst sådan, for jer, så har du truffet valget ud fra de bedste betingelser:0)

Jamen, jeg spørger for at høre hvilken holdning man har til det, om det er noget man forarges over? jeg kunne ikke drømme om at handle ud fra hvad andre mener er forargeligt, så kunne man jo intet gøre her i livet.

Anmeld

26. april 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jamen, jeg spørger for at høre hvilken holdning man har til det, om det er noget man forarges over? jeg kunne ikke drømme om at handle ud fra hvad andre mener er forargeligt, så kunne man jo intet gøre her i livet.

præcis...

nå men så svarer jeg på det du egentlig ville spørge om...

nej, jeg ville ikke blive forarget.... jeg ville bare glæde mig over at i havde den frihed at få hjælp til rengøringen! :0)

Anmeld

26. april 2010

Soap

Det skal der da nok være nogen som vil blive forarget over

Det er der jo nogen som blir over alt 

Hovedsagen er man selv har det godt med det man siger og det man gør 

Hvis man igennem alting har behov for andres bekræftelse og tilladelse bør man tage sit liv og grundlag for at træffe beslutninger op til revidering hvis jeg skal sige det 

Anmeld

26. april 2010

dorthemus

Hvis du har råd til det, så gør du det...det er jo dine egne penge  Gad godt selv kunne betale nogen for det..jeg er også alene.

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Nææ det ville jeg ikke jeg ville blive pisse misundelig ha ha nogen der gider gøre rent for os hmm gratis griner 

Anmeld

26. april 2010

Anonym trådstarter

Soap skriver:

Det skal der da nok være nogen som vil blive forarget over

Det er der jo nogen som blir over alt 

Hovedsagen er man selv har det godt med det man siger og det man gør 

Hvis man igennem alting har behov for andres bekræftelse og tilladelse bør man tage sit liv og grundlag for at træffe beslutninger op til revidering hvis jeg skal sige det 

Mine bevæggrunde var ikke at få bekræftigelse det var at få svar på mit spørgsmål. Der står intet imellem linierne.

Anmeld

26. april 2010

Soap

Anonym skriver:

Mine bevæggrunde var ikke at få bekræftigelse det var at få svar på mit spørgsmål. Der står intet imellem linierne.

Hvilket jeg også svarede på ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.