Hvorfor bliver mennesker personlige i debatter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2010

Anonym trådstarter

er det fordi det er det eneste man magter og ikke har agumenterne i orden eller er det bare fordi man har det så skidt med sig selv at man nyder at træde på andre?

Jeg tænker ikke på bestemte tråde her, men ønsker at få en indsigt eller forståelse, da jeg selv finder det virkelig frastødende og langt fra hvordan jeg er og tænker? så giv mig en forståelse?

Og så synes jeg vi alle skal huske på at der er en "anmeld" knap ved alle indlæg, så kan henrik hurtigt stoppe disse mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Mira0911

Sådan en tråd her kan jo også ryge af sporet...

Jeg har det fint i trådene... Synes selv jeg er mig selv...

Har det ikke skidt med mig selv på nogen  måder... Og hvis jeg har trådt på nogen, håber jeg da de henvender sig til mig på PB!

Anmeld

26. april 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

er det fordi det er det eneste man magter og ikke har agumenterne i orden eller er det bare fordi man har det så skidt med sig selv at man nyder at træde på andre?

Jeg tænker ikke på bestemte tråde her, men ønsker at få en indsigt eller forståelse, da jeg selv finder det virkelig frastødende og langt fra hvordan jeg er og tænker? så giv mig en forståelse?

Og så synes jeg vi alle skal huske på at der er en "anmeld" knap ved alle indlæg, så kan henrik hurtigt stoppe disse mennesker.

jeg tror det har noget at gøre med hvor "angrebet" man føler sig.... vi er jo forskellige mennesker, og det er forskelligt hvor nærtagende man er....

hvis man føler sig trådt på eller set ned på, tror jeg noget ag den saglige evne forsvinder

jeg tror ikke det har noget at gøre med hvor skidt man har det med sig selv....

Anmeld

26. april 2010

Shibby

Jeg blev "angrebet" i en debat om hvornår man er for gammel mor så at sige. Helt 100 flertallet ville skære ned på det personlige hvis debatten havde forgået ansigt til ansigt Det er bare lettere at blive personlig når man sidder gemt væk bag en skærm. Derfor ^^

Anmeld

26. april 2010

sarahb

aner det virkeligt ikke.
Jeg tror det er lettere da det "bare er over nettet" og ikke face2face.
Tror dog at der er mange af dem der angriber ikke kan forstå der er mere end én måde at tænke på og når det ikke er samme mening som dem, ja så falder ordene ekstra hårdt.
Der er selvfølgelig forskellige folk, følelser og forskellige måder at tackle tingene på. Men mange af debatterne er ikke for sarte sjæle mener jeg.

Anmeld

26. april 2010

slettet_7530

Generelt kan jeg ikke tage indlæg alvorligt hvor folk går efter personer og ikke bolden, ej heller dem hvor folk gemmer sig bag anonymitet.

Bare min mening

Anmeld

26. april 2010

Shibby

albertesmor skriver:

Generelt kan jeg ikke tage indlæg alvorligt hvor folk går efter personer og ikke bolden, ej heller dem hvor folk gemmer sig bag anonymitet.

Bare min mening

Der er jo en grund til at forummet har anonyme muligheder Jeg syntes det er okay ^^  Enig med det med bolden og ikke personen bag ^^

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Jeg tror tit folk læser de skrevet ord hårdere end de er. 

Jeg kender ikke så mange her inde personligt så jeg har svært ved at tage det personligt for hvordan skal det kunne være personligt mod mig når jeg ikke kender personen 

Anmeld

26. april 2010

Soap

Folk har en tendens til at føle sig angrebet fordi de føler sig ramt og når de ikke er enige til trods for at det ikke er tilfældet 

Anmeld

26. april 2010

slettet_7530

Shibby skriver:

Der er jo en grund til at forummet har anonyme muligheder Jeg syntes det er okay ^^  Enig med det med bolden og ikke personen bag ^^

Jamen det er så nok fordi de andre fora jeg bevæger mig rundt på er lukket, dvs at ikke alle og enhver kan google havd man skriver, men skal lige vænne mig til at man kan bruge anonymiteten, men tror nu aldrig jeg kommer til det.

Jeg skriver ikke noget jeg ikke kan stå ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.