Godmorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Karo

Jeg har aldrig kunne arbejde om natten, for jeg har simpelthen brug for min søvn. Men jeg har altid taget hatten af for dem der kan, for som du skriver er der jo dejligt stille om natten, og så kan man få lavet lidt ekstra.

Nu må du sove rigtigt godt, så du kan få lavet resten af udkastet færdigt senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

ooo

Milka skriver:

de stunder for sig selv tidligt om morgenen er noget helt særligt, jeg elsker dem også

man kan godt indstille børn til at sove lidt længe – mine står sjældent op før 7.30 og det der med a- og b-menneske går helt i kuk når man bliver mor... en anden ting der sker når man bliver mor er at man bliver dybt – DYBT – afhængig af kaffe. det gjorde jeg i hvert fald, havde aldrig rigtig drukket kaffe før.

nåmen alt det der finder du selv ud af en dag snart! godmorgen eller godnat

Det lyder godt at ikke alle børn slår øjnene op kl 5. Mon jeg overhovedet ville vågne???

Kan ikke så godt lide kaffe nu, men det kan da være at det bliver til et hedt kærlighedsforhold hvis jeg skal op kl alt for tidligt og være en ansvarlig mor.

Anmeld

26. april 2010

ooo

kitty skriver:

Så må du sove rigtig godt, og være glad for alt det arbejde du har fået lavet i nat!

Og dejligt at høre jeg ikke er den eneste der arbejder bedst om natten Da jeg læste anatomi lå der organsystemer rundt i stuen, i mit eget system. Det var manden aldrig gået med til!

Sender du forresten ikke lidt sol herover? Her regner det, så jeg må med bussen i dag

Knus

Jeg er sååå tæt på at være færdig med første afsnit, vil simpelthen have det overstået.

Organer over hele stuen - hvorfor synes din kæreste ikke om det"Hov skat, jeg har lige trådt i en lever..."

Du får al den sol jeg kan sende

Anmeld

26. april 2010

ooo

Så er skidtet sendt til vejleder, og nu går mor i seng.

Anmeld

26. april 2010

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Så er det snart ved at være sengetid for mig.

Jeg har siddet oppe hele natten og arbejdet på mit speciale, jeg arbejder bare bedst om natten, hvor det er helt stille, og den eneste der er oppe er katten og mig.

Kan godt mærke at jeg burde stoppe med at skrive på opgaven nu, der er vist ikke flere guldkorn i mig. Men skal mødes med min vejleder i morgen, og ville så gerne kunne sende ham det første udkast i dag, så han kan kigge det igennem. Tror bare ikke at det sker.

Der er også noget vildt smukt over at se solen stå op over Amager. Det er næsten helt magisk at se lyset bryde frem, er altid nødt til at tage en skrivepause når solen kommer frem, så står mig og katten i vinduet og nyder at en ny dag starter. (Kan selvfølgelig kun tale for mig selv, tror måske egentlig at Oskar er mere begejstret for at han kan se fuglene i træerne)

Nu vil jeg vække kæresten, og erobre min seng tilbage.

Kram Metha.

gaaaaaaaaab...... sov godt....

da jeg læste skrev jeg bedst om aftenen og ud på natten;0) men jeg har aldrig kunnet til helt om morgenen!

held og lykke med opgaven;0)

Anmeld

26. april 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Klokken 5! Kan man ikke indstille børn, så de ikke vågner før klokken 8? Det håber jeg at man kan når jeg skal være mor, for jeg er et udpræget B-menneske, og fungerer ikke om morgenen.

Tillykke med det sidste besøg af sundhedsplejersken. Så er din lille pige ved at blive stor

Du vil opdage at en væsentlig konstruktionsfejl ved børn er manglen på en snooze-knap...

Anmeld

26. april 2010

Barbamama

lion skriver:

Jeg fik set noget i godmorgen/godweekend Danmark om at man godt kunne ændre hvornår ens børn stod op, men det var hele dagen man skulle lave om. ALtså at de fik morgenmad f. eks 15 min senere end de plejer og sådan hele dagen, så "burde" man lidt efter lidt få dem til at sove længere.

SMART!!!! He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.