Godmorgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2010

ooo

Så er det snart ved at være sengetid for mig.

Jeg har siddet oppe hele natten og arbejdet på mit speciale, jeg arbejder bare bedst om natten, hvor det er helt stille, og den eneste der er oppe er katten og mig.

Kan godt mærke at jeg burde stoppe med at skrive på opgaven nu, der er vist ikke flere guldkorn i mig. Men skal mødes med min vejleder i morgen, og ville så gerne kunne sende ham det første udkast i dag, så han kan kigge det igennem. Tror bare ikke at det sker.

Der er også noget vildt smukt over at se solen stå op over Amager. Det er næsten helt magisk at se lyset bryde frem, er altid nødt til at tage en skrivepause når solen kommer frem, så står mig og katten i vinduet og nyder at en ny dag starter. (Kan selvfølgelig kun tale for mig selv, tror måske egentlig at Oskar er mere begejstret for at han kan se fuglene i træerne)

Nu vil jeg vække kæresten, og erobre min seng tilbage.

Kram Metha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

TbCp

Jamen godmorgen... og godnat..

Hold da op, har du så bare siddet oppe HELE natten og skrevet?
Det kan jeg slet ikke.... jo inden jeg fik barn kunne jeg godt være længe oppe, men ikke lave noget seriøst imens

Sov godt og håber du får dig en god lur!

Anmeld

26. april 2010

Barbamama

Ja godmorgen og sov RIGTIG godt! Ville ønske jeg kunne ligge og snue i min seng lige nu... Vi stod på klokken 5 og nu er Carla kommet ud og sove og så skulle jeg lige have huset klar til at sundhedsplejersken kom. Det glæder jeg mig til. Det er sidste besøg.

Anmeld

26. april 2010

ooo

TbCp skriver:

Jamen godmorgen... og godnat..

Hold da op, har du så bare siddet oppe HELE natten og skrevet?
Det kan jeg slet ikke.... jo inden jeg fik barn kunne jeg godt være længe oppe, men ikke lave noget seriøst imens

Sov godt og håber du får dig en god lur!

Det er bare det der fungerer bedst for mig. Glæder mig så meget til at jeg er færdig, så skal jeg til at være et normalt menneske igen.

Bliver også helt misundelig på min kæreste når han går i seng, men trøster mig med at det er en kort peropde, og så er det det.

Anmeld

26. april 2010

ooo

michella80 skriver:

Ja godmorgen og sov RIGTIG godt! Ville ønske jeg kunne ligge og snue i min seng lige nu... Vi stod på klokken 5 og nu er Carla kommet ud og sove og så skulle jeg lige have huset klar til at sundhedsplejersken kom. Det glæder jeg mig til. Det er sidste besøg.

Klokken 5! Kan man ikke indstille børn, så de ikke vågner før klokken 8? Det håber jeg at man kan når jeg skal være mor, for jeg er et udpræget B-menneske, og fungerer ikke om morgenen.

Tillykke med det sidste besøg af sundhedsplejersken. Så er din lille pige ved at blive stor

Anmeld

26. april 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Klokken 5! Kan man ikke indstille børn, så de ikke vågner før klokken 8? Det håber jeg at man kan når jeg skal være mor, for jeg er et udpræget B-menneske, og fungerer ikke om morgenen.

Tillykke med det sidste besøg af sundhedsplejersken. Så er din lille pige ved at blive stor

Nej desværre. Hun har indstillet sig selv til at vågne mellem 5 og 5.30 og hun er meget præcis. Hi hi. Hvis der var nogen der havde sagt til mig FØR jeg blev mor at jeg skulle op på det tidspunkt havde jeg skreget NEEEEJ det kan jeg ikke!!!! Jeg ELSKER også min seng, men der er jo ikke noget at gøre. Man SKAL op og man SKAL vågne for man skal jo være noget for sit barn og når man er tvunget til det så vågner man også og hygger sig sammen med sit barn. Ja det gør jeg i hvert fald og jeg kan heller ikke undgå at blive i godt humør når hun smiler det største smil når jeg kommer ind til hende og tager hende op. Det er skønt!!!

Anmeld

26. april 2010

Milka

Metchen skriver:

Så er det snart ved at være sengetid for mig.

Jeg har siddet oppe hele natten og arbejdet på mit speciale, jeg arbejder bare bedst om natten, hvor det er helt stille, og den eneste der er oppe er katten og mig.

Kan godt mærke at jeg burde stoppe med at skrive på opgaven nu, der er vist ikke flere guldkorn i mig. Men skal mødes med min vejleder i morgen, og ville så gerne kunne sende ham det første udkast i dag, så han kan kigge det igennem. Tror bare ikke at det sker.

Der er også noget vildt smukt over at se solen stå op over Amager. Det er næsten helt magisk at se lyset bryde frem, er altid nødt til at tage en skrivepause når solen kommer frem, så står mig og katten i vinduet og nyder at en ny dag starter. (Kan selvfølgelig kun tale for mig selv, tror måske egentlig at Oskar er mere begejstret for at han kan se fuglene i træerne)

Nu vil jeg vække kæresten, og erobre min seng tilbage.

Kram Metha.

de stunder for sig selv tidligt om morgenen er noget helt særligt, jeg elsker dem også

man kan godt indstille børn til at sove lidt længe – mine står sjældent op før 7.30 og det der med a- og b-menneske går helt i kuk når man bliver mor... en anden ting der sker når man bliver mor er at man bliver dybt – DYBT – afhængig af kaffe. det gjorde jeg i hvert fald, havde aldrig rigtig drukket kaffe før.

nåmen alt det der finder du selv ud af en dag snart! godmorgen eller godnat

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Så må du sove rigtig godt, og være glad for alt det arbejde du har fået lavet i nat!

Og dejligt at høre jeg ikke er den eneste der arbejder bedst om natten Da jeg læste anatomi lå der organsystemer rundt i stuen, i mit eget system. Det var manden aldrig gået med til!

Sender du forresten ikke lidt sol herover? Her regner det, så jeg må med bussen i dag

Knus

Anmeld

26. april 2010

lion

Godmorgen eller skal jeg hellere sige godnat.

Jeg har før børn kunne være vågen om natten og få lavet noget.

Men nu er min nat erobret til det den SKAL bruges på søvn.

Anmeld

26. april 2010

lion

michella80 skriver:

Nej desværre. Hun har indstillet sig selv til at vågne mellem 5 og 5.30 og hun er meget præcis. Hi hi. Hvis der var nogen der havde sagt til mig FØR jeg blev mor at jeg skulle op på det tidspunkt havde jeg skreget NEEEEJ det kan jeg ikke!!!! Jeg ELSKER også min seng, men der er jo ikke noget at gøre. Man SKAL op og man SKAL vågne for man skal jo være noget for sit barn og når man er tvunget til det så vågner man også og hygger sig sammen med sit barn. Ja det gør jeg i hvert fald og jeg kan heller ikke undgå at blive i godt humør når hun smiler det største smil når jeg kommer ind til hende og tager hende op. Det er skønt!!!

Jeg fik set noget i godmorgen/godweekend Danmark om at man godt kunne ændre hvornår ens børn stod op, men det var hele dagen man skulle lave om. ALtså at de fik morgenmad f. eks 15 min senere end de plejer og sådan hele dagen, så "burde" man lidt efter lidt få dem til at sove længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.