En dejlig dag i haven - Billedtråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Jules

michella80 skriver:

Uimodståelige øjne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Barbamama

Jules skriver:

Uimodståelige øjne

Taaak

Anmeld

26. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

Her er lige lidt af os

Smarte solhat!!!!

Carla der kører i tog

Og så lidt fra vores shoppingtur i Rosengårdscentret

Smukke,smukke pigerJa,alle,børn som voksne,er selvfølgelig vanvittig søde,men har altså et blødt punkt for lille Carla

Dejligt også at se Viktor igen,Julie,det er længe siden.Jeg bliver lige overrasket over hvor stor han er hver gang

Og så lidt nye af Mr. Alexander

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Smukke,smukke pigerJa,alle,børn som voksne,er selvfølgelig vanvittig søde,men har altså et blødt punkt for lille Carla

Dejligt også at se Viktor igen,Julie,det er længe siden.Jeg bliver lige overrasket over hvor stor han er hver gang

Hihihi sejt hår han har på de første billeder

Anmeld

26. april 2010

Barbamama

Og det har du vundet rigtig mange plusser på i mit hjerte. he he hePS Er helt vild med hans blik på billede 8! Charmetrold!!!

Anmeld

26. april 2010

Barbamama

Glemte lige at sige at jeg EEEELSKER vores billedtråde. Jeg sluger alle billederne af jeres skønne smukke børn RÅT! Det er fedt at følge med i udviklingen!!!!

Anmeld

26. april 2010

MORJESPERSEN

Hvor er jeres børn bare smukke og det er Trine og Søren også, i passer rigtig godt sammen glæder mig til at se denne smukke baby der kommer ud om 6-7mdr

Her er lidt billeder af pigerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er jeres børn bare smukke og det er Trine og Søren også, i passer rigtig godt sammen glæder mig til at se denne smukke baby der kommer ud om 6-7mdr

Her er lidt billeder af pigerne

Århhhh sidder de og kysser hinanden på det ene billede?

Anmeld

26. april 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Århhhh sidder de og kysser hinanden på det ene billede?

JA De er bare blevet så beviste om hinannen her i den sidste uges tid. De går og ager hinannen og nysser hele tiden Ja mor her smelter helt

Anmeld

26. april 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

JA De er bare blevet så beviste om hinannen her i den sidste uges tid. De går og ager hinannen og nysser hele tiden Ja mor her smelter helt

Det er da også helt vildt sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.