En dejlig dag i haven - Billedtråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. april 2010

TbCp

Det har været fantastisk vejr her idag... vi har kunne være i haven uden jakke på!!! Fantastisk!!!

Her er lidt billeder fra haven.... og en opfordring til at i smider billeder ind af jeres skønne unger

Liva leger i sandkassen

En tur på rutchebanen

En tur på traktoren

Pumper fars cykel

En tur på romaskinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Jules

Her er lidt billeder af snot/øjenbetændelses kaj og hans ynglings nabo Emma..Hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Jubii, billede-runde. Smukke Liva og skønne Viktor... Og jeg glæder mig til at se flere dejlige børn. Her er billeder af mine to banditter fra de seneste dage.

Anmeld

25. april 2010

oo

ja altså...vores unge er jo i maven, så teoretisk set er den med på billederne

men her er lidt fra vores udflugt til Helnæs strand igår i strålende solskin:

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

ja altså...vores unge er jo i maven, så teoretisk set er den med på billederne

men her er lidt fra vores udflugt til Helnæs strand igår i strålende solskin:

Hvor ser I bare skønne ud  .....heldige baby i maven

Anmeld

25. april 2010

oo

JustAnotherName skriver:

Hvor ser I bare skønne ud  .....heldige baby i maven

årh tak  lige det billede har fået mig til at tænke en del over om jeg har valgt den forkerte mand at avle børn med....prøv lige at se hvor stort hans hoved er!!! 

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

årh tak  lige det billede har fået mig til at tænke en del over om jeg har valgt den forkerte mand at avle børn med....prøv lige at se hvor stort hans hoved er!!! 

Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig 
Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare       Haha 
....Ærligt talt, så er det skismer også liiiidt sent først at komme i tanke om NU 

Anmeld

25. april 2010

oo

JustAnotherName skriver:

Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig    Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare       ...hahaha   ....og ærligt talt, så er det skismer da også liiiidt sent først at komme i tanke om NU   

ja jeg ved det godt, men lige pludselig tænker man ret meget på at der skal komme et andet menneske ud af ens krop! Søren sagde rigtig glad idag, at jeg da vist blev ligeså stor som hans mor da hun ventede ham...jeg har et billede...hun er STOR SOM ET HUS!!!

Anmeld

25. april 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig 
Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare       Haha 
....Ærligt talt, så er det skismer også liiiidt sent først at komme i tanke om NU 

Er du sikker? 

Når jeg kigger på billederne, kunne jeg godt have en mistanke om at Rumpenissen son den første baby kommer ud med stort skæg og hår...

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

ja jeg ved det godt, men lige pludselig tænker man ret meget på at der skal komme et andet menneske ud af ens krop! Søren sagde rigtig glad idag, at jeg da vist blev ligeså stor som hans mor da hun ventede ham...jeg har et billede...hun er STOR SOM ET HUS!!!

Uhh, jeg kan godt huske alle de skræksenarier, som man på rekordtid kan stille op i sine panikslagne præ-fødsels tanker. Der er jo snart ikke den ting, der ikke kan gå galt 

Men jeg er sikker på, at din baby nok skal vokse helt passende.
Og du vil klare det storartet ...Og det ER tilladt at brøle som en ko i brunst - tro mig!!   ....det må man godt!

Men uanset hovedets størrelse og det pragtige fuldskæg, så vil det være den smukkeste baby i heeele verden   ....mens du bliver lappet sammen fra ende til anden
- AAAJJJ, det var tarveligt at sige. Undskyyld. Jeg driller bare  
Du skal da ikke lappes sammen. Det skal nok gå godt og (næsten) smertefrit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.