Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det har været fantastisk vejr her idag... vi har kunne være i haven uden jakke på!!! Fantastisk!!!Her er lidt billeder fra haven.... og en opfordring til at i smider billeder ind af jeres skønne unger
Liva leger i sandkassen
En tur på rutchebanen
En tur på traktoren
Pumper fars cykel
En tur på romaskinen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er lidt billeder af snot/øjenbetændelses kaj og hans ynglings nabo Emma..Hihi
Jubii, billede-runde. Smukke Liva og skønne Viktor... Og jeg glæder mig til at se flere dejlige børn. Her er billeder af mine to banditter fra de seneste dage.
ja altså...vores unge er jo i maven, så teoretisk set er den med på billederne
men her er lidt fra vores udflugt til Helnæs strand igår i strålende solskin:
ja altså...vores unge er jo i maven, så teoretisk set er den med på billederne men her er lidt fra vores udflugt til Helnæs strand igår i strålende solskin:
Hvor ser I bare skønne ud .....heldige baby i maven
JustAnotherName skriver: Hvor ser I bare skønne ud .....heldige baby i maven
årh tak lige det billede har fået mig til at tænke en del over om jeg har valgt den forkerte mand at avle børn med....prøv lige at se hvor stort hans hoved er!!!
Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare Haha ....Ærligt talt, så er det skismer også liiiidt sent først at komme i tanke om NU
JustAnotherName skriver: Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare ...hahaha ....og ærligt talt, så er det skismer da også liiiidt sent først at komme i tanke om NU
Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare ...hahaha ....og ærligt talt, så er det skismer da også liiiidt sent først at komme i tanke om NU
ja jeg ved det godt, men lige pludselig tænker man ret meget på at der skal komme et andet menneske ud af ens krop! Søren sagde rigtig glad idag, at jeg da vist blev ligeså stor som hans mor da hun ventede ham...jeg har et billede...hun er STOR SOM ET HUS!!!
JustAnotherName skriver: Hahaha, det er da SKÆGET der gør ham fyldig Sådan et har babyer IKKE. Så det skal du nok klare Haha ....Ærligt talt, så er det skismer også liiiidt sent først at komme i tanke om NU
Er du sikker?
Når jeg kigger på billederne, kunne jeg godt have en mistanke om at Rumpenissen son den første baby kommer ud med stort skæg og hår...
Uhh, jeg kan godt huske alle de skræksenarier, som man på rekordtid kan stille op i sine panikslagne præ-fødsels tanker. Der er jo snart ikke den ting, der ikke kan gå galt
Men jeg er sikker på, at din baby nok skal vokse helt passende.Og du vil klare det storartet ...Og det ER tilladt at brøle som en ko i brunst - tro mig!! ....det må man godt!
Men uanset hovedets størrelse og det pragtige fuldskæg, så vil det være den smukkeste baby i heeele verden ....mens du bliver lappet sammen fra ende til anden- AAAJJJ, det var tarveligt at sige. Undskyyld. Jeg driller bare Du skal da ikke lappes sammen. Det skal nok gå godt og (næsten) smertefrit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128