Soap skriver:
Jeg vil så ikke anbefale Telmore af flere årsager :
1 : Den kan gå i minus 200 kr
2 : Kundeservicen er direkte flabede når man ringer for assistance
3: Går din telefon i stykker og skal sendes ind til rep, får du ingen erstatnings tele og det tager et kvart århundrede (Sendte min ind i slut januar og har stadigt ikke fået den tilbage)
CBB derimod som jeg har skiftet til, er genial 
Jeg syntes kun det er positivt at man kan gå i minus, hvis man ikke lige er hjemme til at tanke op, er på ferie, eller på anden vis, ikke lige har mulighed for det. Så står man ikke pluselig der, uden at kunne ringe. Man bliver jo også advaret i tide om at nu er der snart ikke flere moneters på. Hvis man har styr på sit forbrug, så bruger man jo ikke mere af den grund. Også har jeg heller aldrig oplevet dem flabet. Men der er jo mange der sidder i den kundeservice. Jeg kan kun sige min oplevelse med Telmore :-) Og hvad ang. Indsendelse af mobil, har det heldigvis aldrig været nødvendigt for mit vedkommende, men jeg køber og skifter også ret ofte telefon derinde, så kan kun snakke om modtagelse af telefonen, og det går tit hurtigere end lige forventet, altså dag til dag. Men kender flere hvor der ikke har været noget problem med rep.
Men jeg er da ked af at du har haft den oplevelse. Alle jeg kender er mere end glade for dem.

Anmeld