Taletidskort/Tank op. Hvem skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Soap

LadyRanda skriver:

Ja jeg kan kun anbefale Telmore.

Jeg har haft dem i årevis, og jeg kunne faktisk ikk forstille mig et andet selvskab. De har alt hvad jeg behøver, til billige priser og en super kundeservice, som man også kan chatte med.

Hvad angår at ringe frit til kunder af samme selvskab, skal du måske lige tjekke ud hvad de, som du ringer mest til, har af selvskab. Helsidvis har alle i min familie + svigerfamilie, og en del af min vennekreds Telmore.  Så vi har en lille sammensværgelse, og ringer frit til hinanden for 29kr pr mdr. DEJLIGT BILLIGT :-)

Jeg vil så ikke anbefale Telmore af flere årsager : 

1 : Den kan gå i minus 200 kr 

2 : Kundeservicen er direkte flabede når man ringer for assistance 

3: Går din telefon i stykker og skal sendes ind til rep, får du ingen erstatnings tele og det tager et kvart århundrede (Sendte min ind i slut januar og har stadigt ikke fået den tilbage) 

CBB derimod som jeg har skiftet til, er genial 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

LilleBjørn

Hejsa..

Kender godt til det med at regningen løber fra en

Telia har et abbonoment der hedder flex..så blander du selv efter dit behov og der er ingen opkaldsafgift (som er 25-35 øres besparelse pr gang du ringer op) - mit var på 5timers tale og fri sms og jeg gav 220kr

Men men men hos onfone.dk kan du få det samme med 5 timers tale og fri sms til 149kr (74.40 til og med juli) ingen opkaldsafgift og gratis oprettelse...

håber det kunne hjælpe

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Telmore....

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Soap skriver:

3: Går din telefon i stykker og skal sendes ind til rep, får du ingen erstatnings tele og det tager et kvart århundrede (Sendte min ind i slut januar og har stadigt ikke fået den tilbage) 

Jeg sendte min tlf ind sidste år i September og fik en helt ny tilsendt i October måned...

Igen, hver sin smag/mening...

Anmeld

26. april 2010

Soap

MoarJ skriver:

Jeg sendte min tlf ind sidste år i September og fik en helt ny tilsendt i October måned...

Igen, hver sin smag/mening...

Det har ikke så meget med smag og mening at gøre når servicen udebliver og telefonen stadigt ikke er kommet 

Vi er en hel venneflok som for 2 år sidens skiftede til Telmore, gæt engang hvor mange der har beholdt det ? 

Ingen 

Men jeg er da glad for at høre nogen får en ordenlig service derfra 

Anmeld

26. april 2010

FrkLarsen

Alexis skriver:

Telia 50t? Hvad er det for et ? kan ik finde det derinde...

Telia 50t er ikke taletidskort.  

Det er et abbo hos Telia hvor man kan ringe 50t gratis til alle mobiler om måneden og skrive gratis sms & mms  

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Soap skriver:

Det har ikke så meget med smag og mening at gøre når servicen udebliver og telefonen stadigt ikke er kommet 

Vi er en hel venneflok som for 2 år sidens skiftede til Telmore, gæt engang hvor mange der har beholdt det ? 

Ingen 

Men jeg er da glad for at høre nogen får en ordenlig service derfra 

Jeg vil nu mene at man har sine meninger om teleselskaber, og de har i jo med Telmore, og det er fint...

Jeg har aldrig oplevet kundeservice flabet... Synes de er flinke...

Anmeld

26. april 2010

LISBETH:-)

Jeg har happii mobil. Der er i flere test blevet konstanteret at det er det billigste. Jeg har sådan så jeg selv tanker op på nettet får en sms inden den løber tør.

Har også kun gode erfarringer med kundeservice.

Dækningen fungere overalt - har aldrig haft problemer (selvom jeg bor i en yder kommune hvor dækningen ikke altid fungere for alle teleselskaber)

Anmeld

26. april 2010

LilyMarleen

Soap skriver:

Jeg syntes kun det er positivt at man kan gå i minus, hvis man ikke lige er hjemme til at tanke op, er på ferie, eller på anden vis, ikke lige har mulighed for det. Så står man ikke pluselig der, uden at kunne ringe. Man bliver jo også advaret i tide om at nu er der snart ikke flere moneters på. Hvis man har styr på sit forbrug, så bruger man jo ikke mere af den grund.  Også har jeg heller aldrig oplevet dem flabet. Men der er jo mange der sidder i den kundeservice. Jeg kan kun sige min oplevelse med Telmore :-) Og hvad ang. Indsendelse af mobil, har det heldigvis aldrig været nødvendigt for mit vedkommende, men jeg køber og skifter også ret ofte telefon derinde, så kan kun snakke om modtagelse af telefonen, og det går tit hurtigere end lige forventet, altså dag til dag.  Men kender flere hvor der ikke har været noget problem med rep.

Men jeg er da ked af at du har haft den oplevelse. Alle jeg kender er mere end glade for dem.

Anmeld

26. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

OG du skulle skifte til Telmore kære mostermin

Det koster det samme, samme vilkår - men de har bedre mobiler i mobil-shoppen OG så kan vi tale gratis, som jeg gør med resten af familien

Det er det jeg har gjort med taletid:

Jeg lavede en afstemning blandt familie og venner. Langt størstedelen har/havde telmore Så dem valgte jeg. Så bruger jeg 200 kr om måneden:

telmore til telmore (altså taler gratis med alle undtagen Dorthe og 2-3 af mine veninder). +gratis mms+sms... for i alt 108 kr om måneden.

Så har jeg 82 kr til de dersens par stykker, der ikke har telmore. Men jeg ÆVLER og SLUDRER i telefon RET meget i telefon når jeg kører bil, hvilket jeg gør meget Hehe. (MED HÅNDFRI)... Så det syns jeg fungerer rigtig godt. - De fleste af dem der ikke havde telmore i forvejen har jeg overtalt hehe... Så det er dejligt.

Så mit råd er: Find ud af, hvad dine venner og familie har og vælg det selskab flest har. De fleste selskaber hars ådan noget med at tale gratis med kunder fra samme firma Så blir det billigst..

Jamen jeg har spurgt og det er kun dig der har Tellmore  Jeg kan godt lide CBB og det fungerer for mig...desuden har jeg ikke planer om at skifte mobil før den går død

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.