Taletidskort/Tank op. Hvem skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger

Jeg vil gerne skifte over til taletid/tank op på mobil, da jeg gerne vil kunne styre mit forbrug uden ekstra høje regninger.

Men synes der er såååå mange forskellige tilbud og sammensætninger. Så er egentlig bare interesseret i at vide, om nogle af jer derude kan anbefale nogen.

Kundeservice er for mig mindst lige så vigtigt som et godt og billigt abonnement. Så det ik nødvendigvis det billigste jeg søger.

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

dorthemus

Jeg har cbb og det har jeg haft i årevis. Jeg har aldrig haft problenmer med dem...synes også det er dejligt at slippe for fæle overraskelser

Anmeld

25. april 2010

FrkLarsen

Her har jeg også haft cbb i nogen år, kanon godt selskab.

49kr/mdr så får du fri sms (el. 1øre pr sms)

28kr/mdr så kan man ringe gratis til andre cbb kunder.

Jeg er så gået over til telia 50t nu, da jeg er et værre snakkehovede  

Anmeld

25. april 2010

densorteenke

Jeg har også haft cbb i flere år, og jeg har intet at klage over

Anmeld

25. april 2010

LilyMarleen

Ja jeg kan kun anbefale Telmore.

Jeg har haft dem i årevis, og jeg kunne faktisk ikk forstille mig et andet selvskab. De har alt hvad jeg behøver, til billige priser og en super kundeservice, som man også kan chatte med.

Hvad angår at ringe frit til kunder af samme selvskab, skal du måske lige tjekke ud hvad de, som du ringer mest til, har af selvskab. Helsidvis har alle i min familie + svigerfamilie, og en del af min vennekreds Telmore.  Så vi har en lille sammensværgelse, og ringer frit til hinanden for 29kr pr mdr. DEJLIGT BILLIGT :-)

Anmeld

25. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

FrkLarsen skriver:

Her har jeg også haft cbb i nogen år, kanon godt selskab.

49kr/mdr så får du fri sms (el. 1øre pr sms)

28kr/mdr så kan man ringe gratis til andre cbb kunder.

Jeg er så gået over til telia 50t nu, da jeg er et værre snakkehovede  

Telia 50t? Hvad er det for et ? kan ik finde det derinde...

Anmeld

25. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg har cbb og det har jeg haft i årevis. Jeg har aldrig haft problenmer med dem...synes også det er dejligt at slippe for fæle overraskelser

OG du skulle skifte til Telmore kære mostermin

Det koster det samme, samme vilkår - men de har bedre mobiler i mobil-shoppen OG så kan vi tale gratis, som jeg gør med resten af familien

Det er det jeg har gjort med taletid:

Jeg lavede en afstemning blandt familie og venner. Langt størstedelen har/havde telmore Så dem valgte jeg. Så bruger jeg 200 kr om måneden:

telmore til telmore (altså taler gratis med alle undtagen Dorthe og 2-3 af mine veninder). +gratis mms+sms... for i alt 108 kr om måneden.

Så har jeg 82 kr til de dersens par stykker, der ikke har telmore. Men jeg ÆVLER og SLUDRER i telefon RET meget i telefon når jeg kører bil, hvilket jeg gør meget Hehe. (MED HÅNDFRI)... Så det syns jeg fungerer rigtig godt. - De fleste af dem der ikke havde telmore i forvejen har jeg overtalt hehe... Så det er dejligt.

Så mit råd er: Find ud af, hvad dine venner og familie har og vælg det selskab flest har. De fleste selskaber hars ådan noget med at tale gratis med kunder fra samme firma Så blir det billigst..

Anmeld

25. april 2010

Mig med maven

LadyRanda skriver:

Ja jeg kan kun anbefale Telmore.

Jeg har haft dem i årevis, og jeg kunne faktisk ikk forstille mig et andet selvskab. De har alt hvad jeg behøver, til billige priser og en super kundeservice, som man også kan chatte med.

Hvad angår at ringe frit til kunder af samme selvskab, skal du måske lige tjekke ud hvad de, som du ringer mest til, har af selvskab. Helsidvis har alle i min familie + svigerfamilie, og en del af min vennekreds Telmore.  Så vi har en lille sammensværgelse, og ringer frit til hinanden for 29kr pr mdr. DEJLIGT BILLIGT :-)

Er helt enig!

TELMORE!

Anmeld

25. april 2010

oo

jeg har pay and go, der overfører jeg 100 kr hver halvanden måned og det funger altid

Anmeld

25. april 2010

Fam. Madsen

Jeg kan andbefale Cbb det har jeg og det er billigt og med god dækning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.