Tænder i forkert rækkefølge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

XXSS

Kan kun sige, at plejer er død! Her har vi fået dem på kryds og tværs, men sådan er det jo, jeg tror nu ikke, at der er noget usædvanligt i det - sålænge de får alle deres tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

DortheSimonsen

Der er lavet en bog der hedder "Sunde børn - til forældre med børn i alderen 0-3 år"

Der er der en side, hvor de viser hvordan tandfrembrudningen er mest "normal".

Og i den vises der at de to nederste oftest kommer som de første, derefter to de øverste + dem ved siden af + dem ved siden af de to nederste

Anmeld

27. april 2010

grube1984

DortheSimonsen skriver:

Der er lavet en bog der hedder "Sunde børn - til forældre med børn i alderen 0-3 år"

Der er der en side, hvor de viser hvordan tandfrembrudningen er mest "normal".

Og i den vises der at de to nederste oftest kommer som de første, derefter to de øverste + dem ved siden af + dem ved siden af de to nederste

Den bog har jeg.. og den måde tænderne normalt skal bryde frem på, det står beskrevet på den måde alle steder..
Også derfor jeg er i tvivl om det er hans fortænder eller dem ved siden af... Men det ER dem ved siden af fortænderne...

Anmeld

27. april 2010

grube1984

Jo mere de to tænder titter frem, des tydeligere er det, at det er tænderne ved siden af hans fortænder.. Så han er åbenbart ligeglad med "normen"... Men hans gummer ved fortænderne er også meget hævet, så de kommer nok også snart.. Tak for jeres ord alle sammen.. Så ved jeg at de tænder kan bryde frem lige som de har lyst til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.