Hvad er det fede ved at have en have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Ansemusen

Synes det var fantastisk med en stor have (1000 kvm grund) da jeg boede hjemme, men ville heller ikke selv pt. kunne overskue en så stor have. Men det var da super dejligt at jeg altid kunne gå ud som barn, lege, gynge osv. Og så gav det en dejlig ro med alle de fine blomster som min Mor plantede over det hele og puslede rigtig meget om hver dag! Det elskede jeg

Men nu kunne jeg godt tænke mig et rækkehus med en lille have med græsplæne, sandkasse til vores søn og en teresse med en masse planter og blomster i potter, så der stadig er planteliv med uden at det er på den uopverskuelige måde som mange sotre bede ofte er det! Bare man kan gå ud og trække frisk luft når man har lyst uden at skulle gøre noget ved sig selv, at barnet kan rende ud og lege og at man kan grille, så synes jeg det er helt perfekt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Lone Jakobsen

jeg eeelsker bare vores have.... i starten var den 700m2 græsplæne...men nu har vi plantet et æble og pære træ....en hel række med forskellige farver rododendron (staves?) og så har jeg anlagt de grimmeste bede ude foran...som alle naboerne kommentere....meen som jeg bare elsker fordi det er noget JEG har lavet

så for mig er haven leg, og nussen...en mulighed for at "gå i et med naturen" og lade børn opleve årstiderne tæt på.

og så selvfølgelig et fantastisk rum for mine dejlige under til at spille bold, hoppe lege og slåes på.

Anmeld

25. april 2010

june1987

børnene elsker haven , og vi elsker at sidde der ude..

vi er kun derude om somren så sidder vi aldrig nogensinde inden for

Anmeld

25. april 2010

B&J

vi får snar en grund på 1248 og jeg glæder mig så vildt sindsygt... komme uden for om sommer side der ude til om aften glæder mig til af se min søn bliver større skal lege kravle der ude se min kat hygge sig i haven hænge tøj ud så det dufter uhhh jaa det er så dejligt....

Anmeld

25. april 2010

Svei

B&J skriver:

vi får snar en grund på 1248 og jeg glæder mig så vildt sindsygt... komme uden for om sommer side der ude til om aften glæder mig til af se min søn bliver større skal lege kravle der ude se min kat hygge sig i haven hænge tøj ud så det dufter uhhh jaa det er så dejligt....

Føj for den da... god arbejdslyst-griner

Anmeld

25. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Føj for den da... god arbejdslyst-griner

åhhh mange tak ELSKER det

Anmeld

25. april 2010

Svei

B&J skriver:

åhhh mange tak ELSKER det

Det skal man også gøre med sådan en have...de to huse jeg har ejet har begge haft kæmpe have, det var fint nok, når bare jeg havde en mand til det hele... så synes jeg også haver er skønne...men når jeg står med det hele selv, så går der en smule af magien..

Anmeld

25. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Det skal man også gøre med sådan en have...de to huse jeg har ejet har begge haft kæmpe have, det var fint nok, når bare jeg havde en mand til det hele... så synes jeg også haver er skønne...men når jeg står med det hele selv, så går der en smule af magien..

Jamen manden slår grasset såå  har jeg også noget sexet af se på hihihihi det er ikke så slemt så må vi se hvad vi skal gøre ud af have når vi kommer så langt

Anmeld

25. april 2010

Svei

B&J skriver:

Jamen manden slår grasset såå  har jeg også noget sexet af se på hihihihi det er ikke så slemt så må vi se hvad vi skal gøre ud af have når vi kommer så langt

Men lidt nemmere at være to... I er to om jeres grund, jeg har mere end halvdelen af hvad I har bare til mig og det synes jeg virkelig er nok.. Mere end nok faktisk..

Anmeld

25. april 2010

B&J

Yrsa skriver:

Men lidt nemmere at være to... I er to om jeres grund, jeg har mere end halvdelen af hvad I har bare til mig og det synes jeg virkelig er nok.. Mere end nok faktisk..

ja når man er alene forstår jeg det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.