jeg HADER at ordne have og vi har en relativt stor en. så vi har en "vild" have, der passer meget godt til os og naturen rundt om os (skoven fx). det som jeg ELSKER ved at have en have er, at kunne høste rabarber (som jeg har gjort idag), ribs, kirsebær, brombær, hindbær, solbær, hyld, valnødder og æbler, at spille stangtennisturnering med Søren, at have en lykkelig kat der jagter bier eller som bare ligger og slænger sig i solen, at kunne læse til eksamen i hængesofaen, at sidde på gyngen i æbletræet når det står i blomst, at ligge i hængekøjen under birketræerne og høre dem hviske hemmeligheder i vinden, at have anemoner i HELE haven lige nu fordi skoven har bredt sig ind til os, uglen Ulrik, egernet Rolf, fasanerne Henry og Henri og dådyrmoren med sine to kid og sidste år den vilde kanin Ninka der boede i haven en halv sommer og hyggede sig med August
jeg elsker at have folk på besøg og sidde i gården med god mad og vin og se solen gå ned og tænde stearinlys og hente tæpper og sidde og snakke til man ikke kan ane hinandens ansigter længere. jeg elsker at tænde bål på en varm sommeraften og kigge stjerner, jeg elsker at holde 1. maj i min egen have og IKKE skulle stå i kø til et ulækkert toilet i Fælledparken, og jeg elsker at have lufttørret vasketøj 
Anmeld