Og det bliver....... Et dovendyr.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

VIPpigen

Delilah skriver:

Ja det tror jeg sagtens du kan regne med men det virker ikke helt så voldsomt som det gør i starten fordi man vænner sig lidt til det. Og det er da rart du kun har lidt kvalme når du skal i seng.. Jeg havde kun lige nogle timer midt på dagen hvor jeg ikke havde kvalme!

Uhh, frygter kvalmen kommer senere, men lige nu er det rart der ikke er  noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Delilah

VIPpigen skriver:

Uhh, frygter kvalmen kommer senere, men lige nu er det rart der ikke er  noget...

Det håber jeg da heller ikke den gør krydser fingre for dig 

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Delilah skriver:

Det håber jeg da heller ikke den gør krydser fingre for dig 

Mange tak

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Jeg var også sååååå træt i starten! Det bliver bedre

Jeg går i seng ved 22 tiden og står som regel op ca 6.30 - nattesøvn afbrudt 3-4 gange af tissetrang

Linda 20+3

Anmeld

25. april 2010

Jibbe

Jeg var også helt ufattelig træt i starten... det var hårdt at komme igennem en hel arbejdsdag og faldt i søvn så snart jeg kom hjem på sofaen.

Nu er det lidt bedre, men måske er det også jern-pillerne som gør sit Og det skader jo ikke at starte med jern allerede nu...

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Mor til David skriver:

Jeg var også sååååå træt i starten! Det bliver bedre

Jeg går i seng ved 22 tiden og står som regel op ca 6.30 - nattesøvn afbrudt 3-4 gange af tissetrang

Linda 20+3

Uhh, håber det bliver bedre her også...

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Jibbe skriver:

Jeg var også helt ufattelig træt i starten... det var hårdt at komme igennem en hel arbejdsdag og faldt i søvn så snart jeg kom hjem på sofaen.

Nu er det lidt bedre, men måske er det også jern-pillerne som gør sit Og det skader jo ikke at starte med jern allerede nu...

Tager allerede jern, så ved ikke hvor meget mere jeg lige kan gøre, men har første læge undersøgelse den 4, så snakker jeg med lægen om det. Men godt det ikke bare er mig der er træt i starten

Anmeld

25. april 2010

LinLin

VIPpigen skriver:

Uhh, håber det bliver bedre her også...

Det bliver værre hvis du skal have een til - så er der jo også den første at tage sig af! En dreng på 3½ har liiiige rigeligt med energi indimellem

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Mor til David skriver:

Det bliver værre hvis du skal have een til - så er der jo også den første at tage sig af! En dreng på 3½ har liiiige rigeligt med energi indimellem

Uhh, det må du endelig ikke sige til min kæreste, han er helt ude i torvene bare i tanken om 2... hihi, men så må vi sq finde ud af det. tror gerne det kun bliver hårdere...

Anmeld

25. april 2010

LinLin

VIPpigen skriver:

Uhh, det må du endelig ikke sige til min kæreste, han er helt ude i torvene bare i tanken om 2... hihi, men så må vi sq finde ud af det. tror gerne det kun bliver hårdere...

Er det nummer 2 nu? - var lige inde at kigge på din profil, men der stod ikke noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.