Og det bliver....... Et dovendyr.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. april 2010

VIPpigen

Er det virkelig rigtigt man skal være så træt i starten af graviditeten?? er kun 7+4, men føler jeg sover dagen væk. Vågner omkring kl 8. (går hjemme til dagligt) sover til middag omkring kl 11 til 13, og går i seng omkring kl 22, nogen gange senere.

Er der andre der har det sådan?? Er også oppe 1-2 gange om natten for at gå på toilet.

VIP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

NoName

Jeps, kender det...

går i seng mellem 21 og 22 og sover til 7.30 skal også op 1-2 gange for at tisse... er sååå træt hele tiden... men der er også dage hvor man har mere energi...

NoName 26+4

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Oh ja.. Havde det på samme måde (Har det stadig sådan). Jeg bliver helt vildt træt og er for det meste nød til at tage mig en middagslur.. Den eneste forskel på nu og tidligere er at jeg ikke skal op om natten for at tisse! og kvalmen er væk 

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

noname skriver:

Jeps, kender det...

går i seng mellem 21 og 22 og sover til 7.30 skal også op 1-2 gange for at tisse... er sååå træt hele tiden... men der er også dage hvor man har mere energi...

NoName 26+4

Så er det ikke bare mig.... Min svigermor er virkelig efter mig fordi jeg er så træt, og falder tit i søvn på deres sofa når vi er ved dem. Så nu har hun prædket helt vild om hvor vigtigt det er jeg spiser masser af frugt, og grønt, og husker at dyrke masser af motion...

Altså frugt og grønt er der masser af, og kommer da også ud hver dag, men skal også lige have overskud til hjemmet, mig selv, og selvfølgelig kæresten som jeg syntes jeg forsømmer ret så meget

Anmeld

25. april 2010

oo

Jep! utroligt dog at du ikke skal op flere gange, det har jeg skulle lige fra starten

men hvis du føler du ligefrem ikke kan hænge sammen så snak med lægen om at starte på jern. de kan måle din blodprocent og hvis den er under 7 er der intet at sige til hvis du er meget meget træt min var 9, men jeg var nu stadig træt

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Delilah skriver:

Oh ja.. Havde det på samme måde (Har det stadig sådan). Jeg bliver helt vildt træt og er for det meste nød til at tage mig en middagslur.. Den eneste forskel på nu og tidligere er at jeg ikke skal op om natten for at tisse! og kvalmen er væk 

Altså jeg kan regne med det fortsætte længe endnu... hihi. Hmm, kvalme har jeg kun om aftenen, specielt når jeg går i seng...

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Tjuhl skriver:

Jep! utroligt dog at du ikke skal op flere gange, det har jeg skulle lige fra starten

men hvis du føler du ligefrem ikke kan hænge sammen så snak med lægen om at starte på jern. de kan måle din blodprocent og hvis den er under 7 er der intet at sige til hvis du er meget meget træt min var 9, men jeg var nu stadig træt

Puha, syntes de 1-2 gange er nok...

Får allerede jern, da jeg længe inden graviditeten var i stor underskud, og det har jeg fortsat med selv om graviditeten kom, for det er da irriterende at være sååå død...

Anmeld

25. april 2010

oo

VIPpigen skriver:

Puha, syntes de 1-2 gange er nok...

Får allerede jern, da jeg længe inden graviditeten var i stor underskud, og det har jeg fortsat med selv om graviditeten kom, for det er da irriterende at være sååå død...

puha ja, så er der nok ikke noget at sige til hvis du føler dig ekstra træt, når du allerede var i underskud før glæd dig til 2. trimester, der letter det hele altså en del

Anmeld

25. april 2010

VIPpigen

Tjuhl skriver:

puha ja, så er der nok ikke noget at sige til hvis du føler dig ekstra træt, når du allerede var i underskud før glæd dig til 2. trimester, der letter det hele altså en del

Åhh... ser allerede frem til det... hihi.

Anmeld

25. april 2010

Delilah

VIPpigen skriver:

Altså jeg kan regne med det fortsætte længe endnu... hihi. Hmm, kvalme har jeg kun om aftenen, specielt når jeg går i seng...

Ja det tror jeg sagtens du kan regne med men det virker ikke helt så voldsomt som det gør i starten fordi man vænner sig lidt til det. Og det er da rart du kun har lidt kvalme når du skal i seng.. Jeg havde kun lige nogle timer midt på dagen hvor jeg ikke havde kvalme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.