Børn syg og alt det der..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Lullaby

Ja vi er kommet i den situation at Yazmin er syg. Det blev hun igår. Men hvad så med i morgen? Er det barns 1 sygedag eller bliver de begge brugt her i weekenden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Altså reelt set så blev de brugt i weekenden. Du har jo hele dagen i dag til at finde alternativ pasning til i morgen

Anmeld

25. april 2010

Lullaby

Altså reelt set så blev de brugt i weekenden. Du har jo hele dagen i dag til at finde alternativ pasning til i morgen

Alternativ må betyde at jeg må være syg i morgen så.. øv..

Anmeld

25. april 2010

LinLin

MorpåSjælland skriver:

Anmeld

25. april 2010

Lullaby

Jamen selv . Hvis du har en kommentar så kom med den istedet for at lave en smiley.

Anmeld

25. april 2010

Soap

9 ud af 10 andre havde taget barns første syg dag i morgen 

Og det havde jeg også gjort hvis det havde været nødvendigt og eller meldt mig selv syg 

Anmeld

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
MorpåSjælland skriver:

Har du ikke nogen der kan tage over?

Anmeld

25. april 2010

Lullaby

9 ud af 10 andre havde taget barns første syg dag i morgen 

Og det havde jeg også gjort hvis det havde været nødvendigt og eller meldt mig selv syg

Mathias kan ikke for han har prøve i morgen. Min svigermor/far har abejde, min familie bor over 1 time væk og mine svigerinder osv har selv børn osv. Skodsituation nogle gange

Anmeld

25. april 2010

Lullaby

Har du ikke nogen der kan tage over?

Mathias kan ikke for han har prøve i morgen. Min svigermor/far har abejde, min familie bor over 1 time væk og mine svigerinder osv har selv børn osv. Skodsituation nogle gange.

Anmeld

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
MorpåSjælland skriver:

Mathias kan ikke for han har prøve i morgen. Min svigermor/far har abejde, min familie bor over 1 time væk og mine svigerinder osv har selv børn osv. Skodsituation nogle gange

Så må du ringe og melde barn syg

Jeg oplevede i vinters at en medarbejder ringede ind søndag (for at være sød mht planlægning) og meldte barns 1 sygedag til mandag morgen. Ikke skide smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.