BEGGE mine piger har dårlig mave og kaster op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Ida.

Åh stakkels jer

Hvordan går det her til aften? Og hvad med dig og Kenneth? Er han taget på arbejde - håber ikke du står med to meget syge piger helt alene

og ønsker om GOD BEDRING!! Så I kan komme på ferie (det er da også bare seriøst dårlig timing!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Bondepigen

puha det lyder HÅRDT!!!

Rigtig god bedring med dem, og  for at du og Kenneth ikke får noget... så I kan komme afsted.

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Åh hvor er det snyd... God bedring til begge 2

Håber i kommer afsted på jeres ferie når pigerne får det bedre.

Knus og kram

Haha, ja iiih hvor SNYD   ....Hehe, ved godt der skulle stå SYND 

Vi skal nok komme afsted.....spørgsmålet er bare, om det bliver imorgen?!

Knus til dig og Viktor og bebse-pigen.

Anmeld

25. april 2010

Skouboe

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det hurtigt går over at i du og Kenneth ikke bliver smittede... og at I kommer i sommerhus imorgen som planlagt...

Anmeld

25. april 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Haha, ja iiih hvor SNYD   ....Hehe, ved godt der skulle stå SYND 

Vi skal nok komme afsted.....spørgsmålet er bare, om det bliver imorgen?!

Knus til dig og Viktor og bebse-pigen.

Hov... Hihi...Sikke en fejl! Viktor har ondt i halsen så syntes det er nok her...Hehe.

for at i kommer afsted imorgen eller overmorgen :) Så har i da stadigvæk et par dage :) Hvor er det egentlig henne?

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Åh stakkels jer

Hvordan går det her til aften? Og hvad med dig og Kenneth? Er han taget på arbejde - håber ikke du står med to meget syge piger helt alene

og ønsker om GOD BEDRING!! Så I kan komme på ferie (det er da også bare seriøst dårlig timing!)

Kenneth kiggede mig dybt i øjnene, og sygemeldte sig så fra arbejde.
Han kunne godt se, at det var meget at stå med helt alene.

Så heldigvis har vi været to om det. Og heldigvis har vi intet fået (endnu) - og det håber jeg heller ikke vi får.

Celina virker nogenlunde okay igen allerede. Og forhåbentlig er Bianca ved at være på toppen igen imrogen ....efter 1½ døgn på sofaen og i sengen. - Vi håber!!  For ja, timingen er da helt ad pommeren til.

Knus retur til jer fra os 

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Hov... Hihi...Sikke en fejl! Viktor har ondt i halsen så syntes det er nok her...Hehe.

for at i kommer afsted imorgen eller overmorgen Så har i da stadigvæk et par dage Hvor er det egentlig henne?

Det er et sommerhus i Grønhøj - nær Løkken.
Vi har det helt indtil Søndag næste uge. Men planen var hele tiden, at vi ville tage hjem igen lørdag (pga. job) ....men ja, vi skal nok nå at få et par dage - det skal vi!!

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det hurtigt går over at i du og Kenneth ikke bliver smittede... og at I kommer i sommerhus imorgen som planlagt...

TAK !! 

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

bondepigen skriver:

puha det lyder HÅRDT!!!

Rigtig god bedring med dem, og  for at du og Kenneth ikke får noget... så I kan komme afsted.

Tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.