dating sider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

wamse

Pia. skriver:

Ikke fordi vi skal komme ind på det med alder - men tænkte at dating.dk og scor.dk nok ikke lige var dig - men måske mere denne her...

Nu ved jeg jo ikke om du lige som mig helst skal have en mand der er ældre frem for de yngre mænd...

tag et kig inden for...

http://www.40plus.dk/

vil kigge der ind Har prøvet netdate.dk og synes også den er ok, men er sgu træt af at blive kontaktet af små sexhungrende hvalpe, der kun ønsker at spore det ind på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Eller som mig der ikke kunne drømme om at finde en mand over 30...

Jeg vælger dem selvfølgelig ikke fra pga. alder, men vil meget hellere have en mand i 40'erne frem for en i 30'erne  

Knus...

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Det er så også, som skræmmer mig, at det er så fokuseret på udseende. Hvad med den personlighed jeg har så? Den kan jeg på ingen måde få smidt ind i en profil på nettetNå men måske jeg kan få pudset mine flirting evner af på denne her måde så

Har fundet en side, hvor jeg har oprettet en profil, og hvis ikke andet, får jeg da fundet ud af, hvad jeg ikke ønsker at spilde min tid på.

Lige præcis...jeg gad ikke sende billede ved netop fordi jeg ville mærke noget kemi...men på den anden side så valgte jeg jo klart ud fra det ydre hos dem..men dét der noget som er der eller ikke er, det mærker man bare først når man mødes og der skal dælme bruges noget tid på det...nej, jeg tror bare ikke min manglende tålmodighed passer til det..

Er spændt på at høre om dine kommende oplevelser..

Knus..

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg vælger dem selvfølgelig ikke fra pga. alder, men vil meget hellere have en mand i 40'erne frem for en i 30'erne  

Knus...

Det gør jeg..altså ikke bevidst, men mænd over ja, i hvert fald midt 30'er dme kan jeg slet ikke tænde på..

Anmeld

24. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Det gør jeg..altså ikke bevidst, men mænd over ja, i hvert fald midt 30'er dme kan jeg slet ikke tænde på..

Griner - faktisk sjovt jeg har det helt modsat dig med yngre mænd - dem tænder jeg virkelig ikke på .... de skal helst ikke ligne drenge - men MÆND... - He He...

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Griner - faktisk sjovt jeg har det helt modsat dig med yngre mænd - dem tænder jeg virkelig ikke på .... de skal helst ikke ligne drenge - men MÆND... - He He...

Nej...de ligner jo fædre de gamle...de skal ligne lækre faste mænd... men altså, nu tænker jeg så også kun på det ydre her...altså hvis jeg skal møde en og det skal udvikle sig, så skal jeg jo tænde på ham...og det handler jo om det ydre...men min personlighed er bare bedst til en drengerøvstype, ellers bliver det hele for kedeligt og voksent..

Anmeld

25. april 2010

Vial

Jeg gad godt finde en datingside, hvis rige mænd søgte gravide kvinder, de kunne købe babyudstyr, biler og nye huse til. Der kommer ikke rigtig noget frem, når jeg googler det :-( Til oplægget: Hvis du er seriøst i din søgnin, skal du tro på det, du kan sagens få rigtig meget af din personlighed med i en profil - og endnu mere, hvis du begynder at skrive med en mand. Selvom du måske fik topkarakter i kemi i skolen, så er det desværre kun noget, der kan afgøres i virkeligheden. Så jeg fraråder flere mdr med skrivning. Dog skal du kende lidt til den mand, du skal mødes med. En telefonopringning er tit en god måde lige at kontrollere, om I kan tale sammen. Gå uden om de store sider, som dating. Der opholder sig ravl og krat! Prøv evt seriospeople - eller hva' den hedder. Ta' en side, hvor der skal gøres noget ud af profilopbygningen. Sådan nogle sider hopper de useriøse dater nemlig over ;-)

Anmeld

25. april 2010

Vial

Ps: Det er kun et plus, hvis du ikke ligner en topmodel eller en sprød frækkert. De gange jeg har haft profil med lækkert billede fra en urealistisk god vinkel og en skihop bane af et brystparti har jeg primært blevet kontaktet af mænd, som ønsker en hurtig svingtur eller en fræk affære. Så et dydigt billede med smukke runde kinder og et glimt i øjet, så tænker mændene mere på kærestepotentiale. Sådan en man kan ha' med hjem til mor & far ;-) Nu mindre tiltrækkende jeg har været på billeder, nu sødere mænd har jeg fundet - sygt nok!

Anmeld

25. april 2010

Sille_

25. april 2010

Svei

KaMa skriver:

Ps: Det er kun et plus, hvis du ikke ligner en topmodel eller en sprød frækkert. De gange jeg har haft profil med lækkert billede fra en urealistisk god vinkel og en skihop bane af et brystparti har jeg primært blevet kontaktet af mænd, som ønsker en hurtig svingtur eller en fræk affære. Så et dydigt billede med smukke runde kinder og et glimt i øjet, så tænker mændene mere på kærestepotentiale. Sådan en man kan ha' med hjem til mor & far ;-) Nu mindre tiltrækkende jeg har været på billeder, nu sødere mænd har jeg fundet - sygt nok!

Men så beder man også lidt selv om det, ikke..

Jeg synes alligevel der er alt for meget fokus på det skide billede også fra min egen siden, tænk hvis man lige netop valgte ham den rigtige fra. hvordan finder man ham sådan et sted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.