dating sider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. april 2010

wamse

Nå så tror jeg jeg er ved at være klar til at kaste mig ud i dating livet Eller i det mindste snuse til det......

Så kan i anbefale nogle gode sider, og de behøver altså ikke koste noget, eller ikke ret meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Bare mig..

match.com eller .dk ?
dating.com eller .dk ?

Og så ved jeg, at der er et eller andet via facebook, tror det hedder zoosk, eller sådan noget..

Det var dem jeg havde.. - Nok de mest kendte..

Held og lykke...

Anmeld

24. april 2010

B&J

kender forum.dk ved mange syntes det er frække mænd der er der inde men jeg fand nu min kæreste der inde og han er noget af det dejligste..... og den er gratis....

ellers er der noget der hedder:

jubii.dk

netdating.dk

dating.dk ikke gratis.

ellers bare skriv på google dating sider gratis så kommer en masse

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

God fornøjelse... det har ikke fungeret for mig med det dating der, men mange er vidst glade for det og har haft succes..

Hov, jeg har prøvet dating...

Knus eva..

Anmeld

24. april 2010

wamse

Eva skriver:

God fornøjelse... det har ikke fungeret for mig med det dating der, men mange er vidst glade for det og har haft succes..

Hov, jeg har prøvet dating...

Knus eva..

hi hi ja jeg undrede mig også, hvis du ikke havde prøvet at date. Men det er så netdate, du ikke har prøvet.

Egentlig tror jeg på at jeg ikke finder en over nettet, men mere ved et tilfældigt møde, som fx når man er i byen, men nu er det så sjældent at jeg ikke har et barn inden for 1 meters penge, at det er nok ikke sådan jeg scorer, he he...

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

wamse skriver:

hi hi ja jeg undrede mig også, hvis du ikke havde prøvet at date. Men det er så netdate, du ikke har prøvet.

Egentlig tror jeg på at jeg ikke finder en over nettet, men mere ved et tilfældigt møde, som fx når man er i byen, men nu er det så sjældent at jeg ikke har et barn inden for 1 meters penge, at det er nok ikke sådan jeg scorer, he he...

faktisk har jeg heller ikke brugt meget tid på at date...ved sgu ikke rigtigt, synes det var så kikset de gange jeg gjorde det.

jeg vil som dig også bare dumpe ind i en og sker det aldrig, så har jeg det sgu fint nok alligevel...så det der på nettet er så skide udseende fokuseret...

Knus..

Anmeld

24. april 2010

Pia.

wamse skriver:

Nå så tror jeg jeg er ved at være klar til at kaste mig ud i dating livet Eller i det mindste snuse til det......

Så kan i anbefale nogle gode sider, og de behøver altså ikke koste noget, eller ikke ret meget

Ikke fordi vi skal komme ind på det med alder - men tænkte at dating.dk og scor.dk nok ikke lige var dig - men måske mere denne her...

Nu ved jeg jo ikke om du lige som mig helst skal have en mand der er ældre frem for de yngre mænd...

tag et kig inden for...

http://www.40plus.dk/

Anmeld

24. april 2010

wamse

Eva skriver:

faktisk har jeg heller ikke brugt meget tid på at date...ved sgu ikke rigtigt, synes det var så kikset de gange jeg gjorde det.

jeg vil som dig også bare dumpe ind i en og sker det aldrig, så har jeg det sgu fint nok alligevel...så det der på nettet er så skide udseende fokuseret...

Knus..

Det er så også, som skræmmer mig, at det er så fokuseret på udseende. Hvad med den personlighed jeg har så? Den kan jeg på ingen måde få smidt ind i en profil på nettetNå men måske jeg kan få pudset mine flirting evner af på denne her måde så

Har fundet en side, hvor jeg har oprettet en profil, og hvis ikke andet, får jeg da fundet ud af, hvad jeg ikke ønsker at spilde min tid på.

Anmeld

24. april 2010

Honningblomst

Ikke fordi vi skal komme ind på det med alder - men tænkte at dating.dk og scor.dk nok ikke lige var dig - men måske mere denne her...

Nu ved jeg jo ikke om du lige som mig helst skal have en mand der er ældre frem for de yngre mænd...

tag et kig inden for...

http://www.40plus.dk/

Eller som mig der ikke kunne drømme om at finde en mand over 30...

Anmeld

24. april 2010

Pia.

Mig igen....

Så burde du vist kunne finde noget der kan bruges... - God fornøjelse...

http://gratis-dating.dk/page/datingsider.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.