I svømmehallen i slutningen af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

henh01

Der er noget om at man ikke må bade på strand de sidste uger inden forventet fødsel. Kan jeg da i hvert fald huske fra da jeg ventede min datter, men det er jo også ved at være en krig siden så måske det er lavet om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Bare mig..

henh01 skriver:

Der er noget om at man ikke må bade på strand de sidste uger inden forventet fødsel. Kan jeg da i hvert fald huske fra da jeg ventede min datter, men det er jo også ved at være en krig siden så måske det er lavet om

Okay, godt det ikke er strandvejr så

Men tak for det.. Det er da værd at vide i hvertfald...

Tak...

Anmeld

24. april 2010

Maria.

Ja, jeg sidder i skrivende stund i Lalandia, er godt nok kun 36+0 i dag, men for pokker hvor er det dejligt at komme i vandet og føle sig vægtløs!

Maria 36+0

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

Maria. skriver:

Ja, jeg sidder i skrivende stund i Lalandia, er godt nok kun 36+0 i dag, men for pokker hvor er det dejligt at komme i vandet og føle sig vægtløs!

Maria 36+0

Uha, gid det var mig... Ja jeg kan nemlig lige forestille mig hvordan det føles... Det må bare være SÅ dejligt for kroppen ikke at skulle bære på samme måde..

Marikka, der ville ønske hun sad samme sted.......

Anmeld

24. april 2010

Maria.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Uha, gid det var mig... Ja jeg kan nemlig lige forestille mig hvordan det føles... Det må bare være SÅ dejligt for kroppen ikke at skulle bære på samme måde..

Marikka, der ville ønske hun sad samme sted.......

Ja, det er skøøønt! Afsted til svømmehallen med dig!

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

Maria. skriver:

Ja, det er skøøønt! Afsted til svømmehallen med dig!

Gid jeg kunne sige det var i Lalandia også, men det er "kun" en tur i Kolding bad..

Fortsat god weekend til dig der...

Anmeld

25. april 2010

nuggie

jeg går til vandgymnastik for gravide, og der var to som var lige omkring deres termin sidste gang, så jeg kan ikke forstille mig at det er et problem med en tur i svømmehallen. 

Anmeld

25. april 2010

MariaJ

Jeg har været i svømmehallen hver uge de sidste tre uger, senest for tre dage siden. Jeg har brugt både i boblebad og sauna, men selvfølgelig ikke siddet der i hundrede år.

Jeg hørte også det med at man ikke måtte gå i svømmehallen de sidste uger, men fra en med lidt ældre børn (+10 år), så gætter på at det måske er et råd man har brugt tidligere.

Håber du havde en god tur.

Maria 40+5

Anmeld

25. april 2010

*may-girl.2010*

Hvorfor må man ikke gå i boblebad?!

Anmeld

25. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var i svømmehallen i uge 38+0 og fødte i uge 38+6. Jeg synes bare, at det var fantatisk, at kunne føle sig "vægtløs".

Slimproppen danner sig selv igen, så der er ikke åben  passage før, at du går i fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.