I svømmehallen i slutningen af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.725 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Bare mig..

Jeg kunne virkelig godt bruge en dag i svømmehallen, bare for at have lov at slappe af, og kunne bevæge mig på en behagelig måde, bare for nogen timer..

Men må man egentlig gå i svømmehallen når man er 38+ (det er næste weekend jeg gerne vil) ? Og når slimproppen er gået må man så?

Og i så fald er der en "regl" der siger at så og så lang tid må du?

Marikka 37+2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Ayasmor

jeg har ikke lige hørt at der skulle være begrænsning på svømmehal, så nyd du en svømmetur..

Anmeld

24. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

jeg har ikke hørt andet end at det er sundt at svømme - så tag du bare en dukkert

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

Men der kan ikke komme bakterier op, når slimproppen er gået eller hvordan er det lige med det?

Anmeld

24. april 2010

Vidunderligeunger

~~M.Nielsen~~ skriver:

Men der kan ikke komme bakterier op, når slimproppen er gået eller hvordan er det lige med det?

den danner vidst sig selv igen, hvis ikke det er for du skal føde lige nu

Anmeld

24. april 2010

Mussen2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det havde jeg også læst mig til, men da jeg nævnte det for min jordemoder, kiggede hun på mig som om jeg var åndsvag. det var noget pjat sagde hun...

Så afsted med dig - men hold dig fra boblebad og sauna

Anmeld

24. april 2010

june1987

Muttien skriver:

Det havde jeg også læst mig til, men da jeg nævnte det for min jordemoder, kiggede hun på mig som om jeg var åndsvag. det var noget pjat sagde hun...

Så afsted med dig - men hold dig fra boblebad og sauna

enig

Anmeld

24. april 2010

Henri84

Jeg har været afsted i dag, 39+0
Ikke noget problem, dog en del kommentarer

Anmeld

24. april 2010

Tdittmann

du kan svømme helt indtil den dag du går i fødsel. Er selv 37+4 og svømmer 2 gange om ugen - det er super dejligt!

Så bare frem med svømmetøjet

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

Årh, det er super at hører... Nu glæder jeg mig helt vildt... Bliver dejligt at kunne føle sig vægtløs.. - For en gangs skyld...  Mon ikke det kan hjælpe lidt på ryggen også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.