Køns scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Skytten0111

Chritinap skriver:

er det så en 2 eller 3 /d scanning jeg skal lede efter derinde ?

Det er en alm 2d scanning. Men du kan selvfølelig godt vælge en 3d scanning, men der stiger prisen selvfølgelig også. -Men hvis du som mig, er interesseret i at vide kønnet, er det ikke nødvendigt med en 3d scanning. (Måske senere når man er lidt længere henne)

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

LinLin

Du skal ringe derind og ikke bare bestille tid på nettet hvis det er en 2d kønsscninng du skal til - det man bestiller på nettet koster 800 ,- og er en mere "generel" scanning (sikkert inkl køn!)...

Tlf nummer: 86134222

Jeg var inde 16+5...

Anmeld

25. april 2010

Kvindemin

Mor til David skriver:

Du skal ringe derind og ikke bare bestille tid på nettet hvis det er en 2d kønsscninng du skal til - det man bestiller på nettet koster 800 ,- og er en mere "generel" scanning (sikkert inkl køn!)...

Tlf nummer: 86134222

Jeg var inde 16+5...

Tak søde

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Chritinap skriver:

Tak søde

Så lidt - har jo næsten lige været dér

Hun er rigtigt sød

Anmeld

25. april 2010

Ansemusen

Hos Scanningsjordemoderen tager de 700 kr. og det er både med 2D og 3D scanning. Vi var meget tilfredse  VI fik hele scanningen med på en dvd, samt rigtig mange billeder i print.

Hos Scanningsklinikken scanner de kun 2D ved kønsscanning så vidt jeg ved.

Anmeld

25. april 2010

myprincess

Jeg skal havde lavet en nu her hvor jeg er 16+5 i Fredericia til 900 kroner den er 3d

Anmeld

25. april 2010

*A*

Chritinap skriver:

Hvor kan man få sådan en til billige penge, syntes jeg har hørt om en i Århus til 500?

Er nu i uge 17+4 og kan bare ikke vente

NYHED: 2D kønsscanning fra 17+0, incl. CD og billeder...500,- Ring på tlf. 86 13 42 22 for bestilling af tid til kønsscanning

Se her: http://www.graviditetsscanning.dk/aarhus/priser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.