Køns scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Kvindemin

Hvor kan man få sådan en til billige penge, syntes jeg har hørt om en i Århus til 500?

Er nu i uge 17+4 og kan bare ikke vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

misslea

hejsa....

iiihhh kan virkelig godt forstå dig.... er også selv mega spændt!!!! Vi har bestilt en kønsscanning her i København til 500 kr! Jeg ved, at de også har klinikker i Kolding og Århus - se evt. på graviditetsscanning.dk

Pøj pøj med det...

kærlig Hilsen fra Lea 16+5

Anmeld

24. april 2010

Muffinmus

kan ikke huske det. Gav mellem 500-700 kr i hvert flad i midtjylland. DEt var jeg præcis 17+0 og det var min dejlige datter der lå derinde og vikede til os:-)INGEN tvivl.

Anmeld

24. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

www.scanningsklinikken.dk her koster det 500kr for en kønsscanning i City Vest i udkanten af Århus

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

skanningsklinikken brugte vi også.. men vores billeder blev langt fra det man kan kalde brugbart.. vi kan intet se på de billeder vi har fået med hjem, men den halve time derinde var helt perfekt.. Hun var slet ikke i tvivl, og meget professionel...

Hvis man ikke går så meget op i de billeder man får med hjem, men blot vil se til den llille og få kønnet at vide kan jeg KLART anbefale det!

Anmeld

24. april 2010

Skytten0111

Lægegangen ved city vest i Århus har de Kønsscanning til 500 kr. Har selv en tid der til den 3.maj Så det er 100% sikkert at de har det der. Og hvis der ikke er held med jer første gang, så er scanningerne derefter gratis indtil i ser kønnet

Knus Heidi

Anmeld

24. april 2010

Kvindemin

Skytten0111 skriver:

Lægegangen ved city vest i Århus har de Kønsscanning til 500 kr. Har selv en tid der til den 3.maj Så det er 100% sikkert at de har det der. Og hvis der ikke er held med jer første gang, så er scanningerne derefter gratis indtil i ser kønnet

Knus Heidi

er det så en 2 eller 3 /d scanning jeg skal lede efter derinde ?

Anmeld

24. april 2010

saxa

Vi fik en alm 2D kønsscanning på klinik Gaia i Hobro, det gav vi 600kr for (500,- for studerende) Der fik vi en film med af hele scanningen og en masse billeder... Og hun var super grundig og proffessionel..

Anmeld

24. april 2010

Muffinmus

saxi skriver:

Vi fik en alm 2D kønsscanning på klinik Gaia i Hobro, det gav vi 600kr for (500,- for studerende) Der fik vi en film med af hele scanningen og en masse billeder... Og hun var super grundig og proffessionel..

lige præcis, det var også der jeg var....for snart 1 år siden....uh som tiden flyver.

Anmeld

24. april 2010

saxa

MariaE skriver:

lige præcis, det var også der jeg var....for snart 1 år siden....uh som tiden flyver.

Vi har også været der i begge mine graviditeter.. Sys de er super søde og tager sig tiden til at give en super oplevelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.