Sugar glider.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

otlitrom

Stine85 skriver:

De er bare så skønne.

Har efterhånden læst en del om den, og ja, der er en stor mulighed for at katten æder dem....

på dansk hedder de flyve pungegern - og koster mellem 700-1500 kr. De kræver rimelig meget plads (som Chincillaer) Men de er derimod ikke gnavere, så de levet primært af frugt/grønt og melorme

Jeg tror også vi har rigeligt i den hyperaktive kat vi har! Me jeg blev hurtigt fristet, for de er godt nok kære!

De koster alligevel en del... Men det gør de fleste dyr jo. Og den med melormene... hmm.. yummi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Stine85

kitty skriver:

Jeg tror også vi har rigeligt i den hyperaktive kat vi har! Me jeg blev hurtigt fristet, for de er godt nok kære!

De koster alligevel en del... Men det gør de fleste dyr jo. Og den med melormene... hmm.. yummi

Ja man bliver alt for hurtigt fristet

Vi har haft 2 katte(perser) men Liam kunne ikke rigtig tåle deres pels Og vi har ikke tid til en hund, så vi må jo finde på noget helt andet. Og så forelskede vi os altså i Sugar Gliders.

Ja de koster en del (ville være meget lettere at ha forelsket sig i en hamster)

Anmeld

24. august 2010

nalleroos

hej jeg sælger en sugar glider han da min mor ikke kan tåle ham. Så hvis nogen er intereseret så venligst kontakt mig (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.