Sugar glider.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.646 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Stine85

Vi har besluttet at vi gerne vil have Sugar Gliders til kæledyr, men vi har bare ledt rigtig mange steder nu og de er åbenbart ikke lige til at finde

Så nu vil jeg lige prøve at hører herinde, om der var nogle der skulle have de dejlige væsner?? Eller evt. ved hvor man kan købe dem??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Ranarupta

Årh, hvor ser de nuttede ud!!

Dem skal jeg vist lige have læst lidt om

Anmeld

24. april 2010

Stine85

Ranarupta skriver:

Årh, hvor ser de nuttede ud!!

Dem skal jeg vist lige have læst lidt om

De er bare så skønne  De kan blive helt vildt tamme og meget loyale dyr, men kan ikke finde nogen

Anmeld

24. april 2010

FrkLarsen

Fandt lige det her link, du kan jo prøve at kigge

http://www.dba.dk/sugar-glider---flyvepungegern/id-65471885/

Anmeld

24. april 2010

Muffinmus

Vent lidt.....for de plejer at komme i stor stil i DBA, men de skal lige have unger føst her i foråret jo:-)

Så køn bur ind og gør det lækkert for dem til at starte med indenn i finder selve dyrene. Og IKKE et søskende par.

Anmeld

24. april 2010

Stine85

FrkLarsen skriver:

Fandt lige det her link, du kan jo prøve at kigge

http://www.dba.dk/sugar-glider---flyvepungegern/id-65471885/

Den har jeg kigget på, men de vil kun sælge med buret, og det har vi ikke brug for

Men ellers tak for hjælpen

Anmeld

24. april 2010

Stine85

MariaE skriver:

Vent lidt.....for de plejer at komme i stor stil i DBA, men de skal lige have unger føst her i foråret jo:-)

Så køn bur ind og gør det lækkert for dem til at starte med indenn i finder selve dyrene. Og IKKE et søskende par.

Det lyder som om du har helt tjek på det

har godt set at der var lidt på DBA, men vi vil jo helst have dem fra små.....

1000 tak for det gode råd

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

Ej hvor er de bare nuser! Dem har jeg aldrig hørt om...

Jeg ved ikke hvor man kan få dem, evt guloggratis? eller dba? jeg kan se du allerede har fået et link dertil, men ellers kan du måske prøve og oprette en annonce derinde hvor du søger dem!? Ja jeg ved ikke, men de er godt nok søde!

Anmeld

24. april 2010

otlitrom

hvor er de søde! Har aldrig hørt om dem før, men de er jo mega kære! Har lige plaget manden, men han er sikker på at katten æder dem.. Og må nok gi ham ret! Men hvor er de bare søde!

Hvad koster sådan en?

Anmeld

24. april 2010

Stine85

kitty skriver:

hvor er de søde! Har aldrig hørt om dem før, men de er jo mega kære! Har lige plaget manden, men han er sikker på at katten æder dem.. Og må nok gi ham ret! Men hvor er de bare søde!

Hvad koster sådan en?

De er bare så skønne.

Har efterhånden læst en del om den, og ja, der er en stor mulighed for at katten æder dem....

på dansk hedder de flyve pungegern - og koster mellem 700-1500 kr. De kræver rimelig meget plads (som Chincillaer) Men de er derimod ikke gnavere, så de levet primært af frugt/grønt og melorme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.