Ventetiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Thildesmor

Ihh hvor er tiden dog bare SÅÅ lang nu. Vi siger uge 39 imorgen og vil bare gerne snart se resultat af de + 22 kilo, de hævede ankler, fingere så tykke som agurker, og kinder så store som æbler.. hehe ej så slemt er det nu heller ikke

Men gud hvor jeg bare håber snart at se vores lille prinsesse, kan slet ikke vente mere..

Ved ikke hva jeg ville med det her indlæg bare ha lidt medynk tror jeg

Rigtig god lørdag til alle

Knus Anette 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Tanja84

Kender kun følelsen aæt for godt

Jeg går ind i uge 25 på mandag, og synes bare tiden går sååååå langsomt lige i øjelikket. Kan slet ikke vente til dagen, hvor jeg kan holde vores lille prinsesse i mine arme og få fornøejslen af bare og nyde hende.

Håber din sidste tid kommer til og gå hurtigt og held og lykke med jeres lille prinsesse.

God lørdag til dig også

Anmeld

24. april 2010

Simplyred

Også mig!!   Er i 29.uge,og synes at der er frygtelig laaaang vej til termin!!!

Anmeld

24. april 2010

Muffinmor

Er i uge 20 her og har allerede læst om fødsel og alt det der så er bare klar til at få baby ud imorgen, men er jo kun halvvejs......så der er laaaaangt igen utroligt langt igen. altid noget at det er forår og jeg skal have plantet blomster og når ja så selvfølgelig de der 3 eksamens opgaver jeg skal have skrevet  

Utroligt som ens prioriteter pludselig bliver vendt om når man bliver gravid 

Anmeld

24. april 2010

Liljesilas

Jeg forstår dig udmærket, jeg er i uge 33, og har allerede købt ALT man kan til den nyfødte.. Men det er min måde at glæde mig på, og ja maven bliver jo ikke ligefrem letter at gå rundt med

Anmeld

24. april 2010

Thildesmor

Tanja84 skriver:

Kender kun følelsen aæt for godt

Jeg går ind i uge 25 på mandag, og synes bare tiden går sååååå langsomt lige i øjelikket. Kan slet ikke vente til dagen, hvor jeg kan holde vores lille prinsesse i mine arme og få fornøejslen af bare og nyde hende.

Håber din sidste tid kommer til og gå hurtigt og held og lykke med jeres lille prinsesse.

God lørdag til dig også

Ja det er vildt, hvert døgn føles jo som om det varer 48 timer  men men men vi må jo trøste os med at de små prinsesser kommer ud til os engang

Anmeld

24. april 2010

Thildesmor

Thomsen77 skriver:

Også mig!!   Er i 29.uge,og synes at der er frygtelig laaaang vej til termin!!!

hehe glad for det ikke kun er mig der synes det

Anmeld

24. april 2010

Thildesmor

Roxi skriver:

Er i uge 20 her og har allerede læst om fødsel og alt det der så er bare klar til at få baby ud imorgen, men er jo kun halvvejs......så der er laaaaangt igen utroligt langt igen. altid noget at det er forår og jeg skal have plantet blomster og når ja så selvfølgelig de der 3 eksamens opgaver jeg skal have skrevet  

Utroligt som ens prioriteter pludselig bliver vendt om når man bliver gravid 

hehe arghh 20 uger, måske de lige pludselig bare flyver afsted, du må ihvertfald ha nok at tænke på hvis du skal op til 3 eksamener  måske jeg skulle hjælpe dig lidt, hvis det kan få mig til at fokusere på andet end baby de næste par uger, måske det så kunne gå lidt hurtigere

Anmeld

24. april 2010

Bare mig..

Uha hvor jeg kender det... Jeg er 37+2, og tiden går bare såååå langsomt... Nogen gange lægger jeg mig til at sove midt på dagen, selv om jeg ikke er træt, i håbet om at vågne sent om aftenen eller dagen efter, for så er de timer da gået

Jeg er også mere end klar nu!

God weekend til dig!

Anmeld

24. april 2010

Thildesmor

mayapigen skriver:

Jeg forstår dig udmærket, jeg er i uge 33, og har allerede købt ALT man kan til den nyfødte.. Men det er min måde at glæde mig på, og ja maven bliver jo ikke ligefrem letter at gå rundt med

Vi har også lige købt det sidste idag, og fået hentet barnevogn, samlet seng, samlet vugge og hentet autostolen, så vi er også bare SÅÅ klar nu  (jeg mangler bare lige de ting fra din shopping liste som jeg finder på mandag)

meennn ihh nogle gange midsunder jeg manden at han er på arbejde, der må tiden da gå noget hurtigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.