Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Nej altså, det ser VIRKELIG slemt ud. Det er jo rødt langt udenom øjet!!!

ja og min kind er hævet og hel varm 

prøv at se mit svar til Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Ej Trine altså! 
Det er jo helt vildt. Det ser så smertefuldt ud! 

det gør altså også nillernaller

Anmeld

25. april 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Du pylre ihvertfald ikke søde...av av

Det tror jeg hende spl. mente.... men det gør ondt, når jeg bevæger øjet og så brænder det nærmest i det....

Men jeg tager da bare to panodiler.....

Anmeld

25. april 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Det tror jeg hende spl. mente.... men det gør ondt, når jeg bevæger øjet og så brænder det nærmest i det....

Og så ringer du til dem igen, når de ikke virker... Det kan da ikke være rigtigt, at du skal gå rundt med sådan et øje...

Anmeld

25. april 2010

Jules

malucca09 skriver:

:( Håber de gør en smule gavn til i morgen

Anmeld

25. april 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Og så ringer du til dem igen, når de ikke virker... Det kan da ikke være rigtigt, at du skal gå rundt med sådan et øje...

Tror bare jeg venter til imorgen.... (Hvis der ikke lige har været en fee her i nat og tryllede det normalt) for der kan jeg få fat i dem på øjenamb. istedet for sengeafsnittet....

I nat sov jeg ikke så godt, der dunkede det og jeg kunne ikke ligge på den side...

Det der undre mig mest, er der IKKE kommer snask ud (eller når jeg har smurt det i salve kommer det jo selvf. ud igen) samt det ikke klør, og jeg har da haft øjenbetændelse en masse gange og har aldrig oplevet det gjorde sådan rigtig ondt.

Anmeld

25. april 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

<br /><br /><p> ja sys du vel heller ikke det ligner en &quot;fredelig&quot; omgang øjebetændelse!???!!!!</p><p> &nbsp;</p><p> Og aldrig har jeg da hørt det med de 2 panodiler for det. TSK tsk....</p><p> -Og jeg mener bare, altså har jo dryppet mit øje siden i onsdags 6 gange om dagen og har nu smurt det ind i salve 8 gange....</p><p> -Og hende spl. med panodilerne, sagde så også lige.... Der bør være en bedring inden for 24 timer, og ja damen nu er der så gået 27 timer og det er blevet værre, nåh ja men så skal der være en bedring inden 48 timer...... JESUS!!!!</p><p> &nbsp;</p>

Ej helt ærligt!! Giv dem en time... Og hvis ikke det er bedre så banker mor Trine i bordet!

Anmeld

25. april 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Tror bare jeg venter til imorgen.... (Hvis der ikke lige har været en fee her i nat og tryllede det normalt) for der kan jeg få fat i dem på øjenamb. istedet for sengeafsnittet....

I nat sov jeg ikke så godt, der dunkede det og jeg kunne ikke ligge på den side...

Det der undre mig mest, er der IKKE kommer snask ud (eller når jeg har smurt det i salve kommer det jo selvf. ud igen) samt det ikke klør, og jeg har da haft øjenbetændelse en masse gange og har aldrig oplevet det gjorde sådan rigtig ondt.

Altså det lyder jo nærmest som om, at betændelsen hober sig op derinde... Jeg synes IKKE du skal vente til i mórgen. Du kan jo være heldig, at det er en anden der tager tlf. næste gang, de må jo have vagtskifte ind imellem...

Anmeld

26. april 2010

susan82

Jøsses.....du ligner en der har gået 10 omgange med Kessler

Ej det ser da helt vildt ud!! Fik du fat i øjen. amb. i dag? Det ligner bestemt noget som ikke længerer er lokaliseret til selve øjet., Når der er så meget hævelse og rødme ud på kinden.

Håber på bedring til dig søde......Vi skal virkelig snart drikke kaffe!!!! Kan du en aften i denne uge?

Anmeld

26. april 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja, hvordan går det i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.