malucca09 skriver:
Ja jeg kan godt forstå du synes det erunderligt at din lille Jonas er blevet en stor dreng, nærmest voksen.... Jeg er sikker på I får en hel fantastisk fest : )
-Og jeg er nu kommet tilbage fra vagtlæge og øjenambulatiom....
jeg er ikke 100% på hvad mit øje fejler, da øjenlægendamen var rigtig svær at forstå.... Men som jeg forstod det, så var det ikke alm. øjenbetændelse, som normalt sidder i tårekanalerne. Mit betændelse sidder inde i øjet, i det hvide i øjet. -Og det var hævet, så derfor har jeg ondt, da nerven/musklen der drejer øjet selvf. er påvirket af at selve øjet er hævet.
(Giver det mening og lyder bare en smule rigtigt??)
Nåh men jeg skal så til øjenlæge på fredag, og ha´det tjekket, og hvis der ikke er bedring inden mandagmorgen med det nye salve skal jeg på sygehuset igen, og ha´det tjekket, så det ikke sætter sig som hornhindebetændelse- hornhindeløsning eller regnbuebetændelse.
Men blev altså lidt overrrakset over hvor ømfindigt sådan et øje er nå det bliver rodet i det.... Og ja så alt det mærkelige de propper i sådan et lille øje....
Knuz og kram fra kaptajn et øje 
Hmmmm............godt du kom afsted, min pige. Det er ikke at spøge med, når et øje gør så ondt, som du beskrev.