Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Ej dog!! Det plejer hurtigt at blive bedre! Skynd dig at ringe til lægen... Det lyder ikk rart

Så har jeg været ved vagtlægen og på øjenamb.

Se svar ovenover :)

Knus til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Trine, jeg ville nok ringe til vagtlægen. 
Altså, der burde da være en ændring til det bedre nu og bestemt ikke til det værre...

Knus til dig.

Anmeld

24. april 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Tror du ikke du skulle ringe til vagtlægen og tage en lille snak?? For det lyder godt nok slemt...

Knus til dig.

Anmeld

24. april 2010

LIZO

zoey har øjen betændelse.. og hun blev så røg og hævet under øjet.. indtil vi fik fat på noget cream man kan købe på håndkøb på apoteket.. hun på 2 gange i går og det røde forsvandt..

tror det hed gå væk eller noget ligene. men prøv at høre på apoteket.. og evt ring til vagtlægen

Anmeld

24. april 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Ja jeg kan godt forstå du synes det erunderligt at din lille Jonas er blevet en stor dreng, nærmest voksen.... Jeg er sikker på I får en hel fantastisk fest : )

-Og jeg er nu kommet tilbage fra vagtlæge og øjenambulatiom....

jeg er ikke 100% på hvad mit øje fejler, da øjenlægendamen var rigtig svær at forstå....  Men som jeg forstod det, så var det ikke alm. øjenbetændelse, som normalt sidder i tårekanalerne. Mit betændelse sidder inde i øjet, i det hvide i øjet. -Og det var hævet, så derfor har jeg ondt, da nerven/musklen der drejer øjet selvf. er påvirket af at selve øjet er hævet.

(Giver det mening og lyder bare en smule rigtigt??)

Nåh men jeg skal så til øjenlæge på fredag, og ha´det tjekket, og hvis der ikke er bedring inden mandagmorgen med det nye salve skal jeg på sygehuset igen, og ha´det tjekket, så det ikke sætter sig som hornhindebetændelse- hornhindeløsning eller regnbuebetændelse.

Men blev altså lidt overrrakset over hvor ømfindigt sådan et øje er nå det bliver rodet i det.... Og ja så alt det mærkelige de propper i sådan et lille øje....

Knuz og kram fra kaptajn et øje

Hmmmm............godt du kom afsted, min pige. Det er ikke at spøge med, når et øje gør så ondt, som du beskrev.

Hvornår får du dronningen hjem??

Knus Mette

Anmeld

24. april 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hmmmm............godt du kom afsted, min pige. Det er ikke at spøge med, når et øje gør så ondt, som du beskrev.

Hvornår får du dronningen hjem??

Knus Mette

Ja det var godt jeg kommer derud.

Malucca kommer først hjem på onsdag, da jeg skal på kursus fra mandag til onsdag:(

Anmeld

24. april 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Se svar ovenover

Knus til dig.

Godt du kom afsted. Jeg har haft hornhindebetændelse engang pga. kontaktlinser... Der kan hurtigt ske noget med øjnene, hvis ikke man får gjort noget ved det.

Rigtig god bedring med øjet!

Anmeld

25. april 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Godt du kom afsted. Jeg har haft hornhindebetændelse engang pga. kontaktlinser... Der kan hurtigt ske noget med øjnene, hvis ikke man får gjort noget ved det.

Rigtig god bedring med øjet!

De mente også mit stammer fra mine linser:(

tak søde, sys jeg allerede kan mærke lidt forbedring, altså nu kan jeg i hvert kikke ud af en sprække....

Anmeld

25. april 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

De mente også mit stammer fra mine linser

tak søde, sys jeg allerede kan mærke lidt forbedring, altså nu kan jeg i hvert kikke ud af en sprække....

Nårh det er da dejligt, at der sker fremskridt!

Men det er jo ikke ensbetydende med, at du ikke kan bære linser mere (medmindre de har sagt andet)... Jeg fik i hvert fald af vide, at jeg skulle holde pause i et år. Jeg brugte dem hver dag...

Anmeld

25. april 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Nårh det er da dejligt, at der sker fremskridt!

Men det er jo ikke ensbetydende med, at du ikke kan bære linser mere (medmindre de har sagt andet)... Jeg fik i hvert fald af vide, at jeg skulle holde pause i et år. Jeg brugte dem hver dag...

det er så absolut IKKE bedre idag, tværdimod :(

Næh hende lægen sagde en min. en mdr. men altså hun sagde også jeg skulle ringe på et tlf. som hun gav mig hvis det blev værre, og har nu ringet hele dagen, for så at finde ud af det nr. kun fungere i hverdagene.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.