Skal jeg vide mit barns køn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. april 2010

henh01

Jeg står i den situation at være anden gangs gravid i 10. uge. Har i forvejen en datter på snart 6 år og dengang var det ikke så normalt med 3d scanning osv og på den alm scanning kunne man ikke se kønnet. Nu har jeg muligheden for at få en scanning hvor kønnet afsløres, men er virkelig i tvivl..

Kan godt se det praktiske i det, men nøj hvor er følelsen af ikke at vide det når man føder speciel.

Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Patrick07

Helt klart det du selv føler for da  men jeg fortyrder ikke at vi fik det og vide

Anmeld

23. april 2010

henh01

Jeg ville heller ikke fortryde det, hvis jeg valgte det... Meeeeeeeen... Den ene dag vil jeg gerne vide det og så er min kæreste i tvivl og den anden dag er det omvendt. hahaha

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Kender det alt alt for godt  Sådan havde vi det også hehe...

Anmeld

23. april 2010

Malene84

henh01 skriver:

Jeg står i den situation at være anden gangs gravid i 10. uge. Har i forvejen en datter på snart 6 år og dengang var det ikke så normalt med 3d scanning osv og på den alm scanning kunne man ikke se kønnet. Nu har jeg muligheden for at få en scanning hvor kønnet afsløres, men er virkelig i tvivl..

Kan godt se det praktiske i det, men nøj hvor er følelsen af ikke at vide det når man føder speciel.

Hvad skal jeg gøre?

Desværre jo ikke rigtig en beslutning vi andre kan tage for dig  Jeg har fået det af vide, og vi er super glade for vi fik det gjort - da det hele blev gjort meget nemmere. Her tænker jeg på navne, farver, indkøb af tøj osv. før drengene kommer. Men det er vel hvad man er til - kan også godt forstå dem der venter, men det kan jeg bare slet ikke. hehe. Er alt for nysgerrig

Anmeld

23. april 2010

Ranarupta

For mig og min kæreste har det at kende kønnet været med til, at vi følte os endnu mere knyttet til det barn, jeg bærer.

Det har især været svært for min kæreste at forholde sig til, at jeg var gravid, men det blev ligesom mere virkeligt, da vi kendte kønnet.

Og så er vi begge så enormt nysgerrige, at vi slet ikke kunne holde til ikke at vide kønnet.

Anmeld

23. april 2010

henh01

Det er også lidt det der er mit dilemma - jeg kan sgu heller ikke vente...hahahahaha

Men der er jo heldigvis nogen uger endnu før man kan se kønnet. Er det ikke i uge 17?

Anmeld

23. april 2010

Gellan

henh01 skriver:

Hvad skal jeg gøre?

Mig og min kæreste har snakket en del om det, da den tid kommer. Men vi ville begge foretrække at få kønnet at vide, men ikke fortælle det til venner og familje

Anmeld

23. april 2010

Livsmor

Vi viste ikke noget sidst, og gør det heller ikke denne gang. Mange kan ikke forstå, at vi ikke vil vide kønnet. Syntes efterhånden også at ALLE ved hvad de skal ha´. Men man høre jo stadig, at folk får besked om et køn, og man ender ud med at det er forkert.

Men der er kun en eller to der kan svare på spørgsmålet, og det er dig ;O)

Karina (25+6)

Anmeld

23. april 2010

Skytten0111

Den 3.maj skal vi til scanning for at se om vi venter os en lille pige eller dreng. Og der er jeg 17+3 uger henne. Det er fra uge 17 de scanner efter kønnet. Men vi betaler dog selv for denne kønsscanning. Ellers er det jo først når man er omkring de 20 uger henne at man skal til md scanning.. -Vi kan bare ikke vente..

Men al respekt til dem som har tålmodigheden til at vente til fødslen med at se kønnet.. Der er jeg bare slet ikke god ...

Knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.