Københavnermøde hos pernille (skoubo) d. 2 Maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Lillefe

Jeg kan egentligt ikke huske om jeg sagde jeg havde Nadia med men nu har jeg i hvert fald sagt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Englepigen

Jeg beklager rigtig meget, men må melde afbud

Magnus fik af vide i går at han skal til Jylland på mandag - og han kommer først hjem efter to uger (han er også væk i weekenden). Lørdag skal han også på job, så de eneste dage vi har sammen er fredag og søndag...og så forhåbentlig i weekenden om 14 dage.

Så jeg tillader mig at melde fra, så jeg kan få lidt tid med ham, inden hans udflugt til Jylland.

Jeg beklager meget.

Jeg skulle have haft kage med...Undskyld

Anmeld

29. april 2010

Skouboe

Englepigen skriver:

Jeg beklager rigtig meget, men må melde afbud

Magnus fik af vide i går at han skal til Jylland på mandag - og han kommer først hjem efter to uger (han er også væk i weekenden). Lørdag skal han også på job, så de eneste dage vi har sammen er fredag og søndag...og så forhåbentlig i weekenden om 14 dage.

Så jeg tillader mig at melde fra, så jeg kan få lidt tid med ham, inden hans udflugt til Jylland.

Jeg beklager meget.

Jeg skulle have haft kage med...Undskyld

Det skal du overhovedet ikke undskylde for

Nyd din søndag med familien istedet for at have dårlig samvittighed overfor os - vi skal nok klare os, selvom vi selvfølgeligt kommer til at savne dig

Anmeld

30. april 2010

Lillefe

hiver den lige op  hvis nu pludseligt der var nogen som ikke havde set det...

Anmeld

1. maj 2010

lion

Hej.

Jeg er rigtig ked af det men jeg må melde afbud, for Cassandra er syg og Julus er lidt rundt på gulvet efter konfirmationen i går.

Jeg skulle ha pålæg med

Anmeld

1. maj 2010

Skouboe

lion skriver:

Hej.

Jeg er rigtig ked af det men jeg må melde afbud, for Cassandra er syg og Julus er lidt rundt på gulvet efter konfirmationen i går.

Jeg skulle ha pålæg med

Det er helt okay - nyd søndagen

Anmeld

1. maj 2010

grinbidderen

Skouboe skriver:

Det er helt okay - nyd søndagen

ej havede slet ikke set at det var blevet til en aftale at der blev holdt i kbh øv ville såå gerne se jer alle sammen men har bare ik såå mange penge denne månede til at tage turen til kbh nøj hvor ville jeg ønske det... nogen der kommer forbi korsør så valde og jeg evt kunne køre med???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.