Københavnermøde hos pernille (skoubo) d. 2 Maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
56 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Karo

Nå piger, da det kun er Camilla (Liam) der har skrevet tilbage mht. tidspunkt, går jeg udfra vi siger kl. 11 ???

Pernille skal jeg ikke tage noget frugt med ?

For at Pernille har et overblik over hvor mange vi kommer, så skriv lige om i er med på at komme.

Jeg kommer og jeg tager Ida med. Marcus bliver hjemme hos sin far, da han normalt sover til middag kl. 12 og vi derfor ikke vil få meget fornøjelse af ham.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Englepigen

Maximilian og jeg kommer også gerne

- og da jeg er gået igang med at lege kagekone og øve mig i at bage kager, vil jeg gerne tage kage med, hvis det er ok?

- Vi kommer i øvrigt i bil fra Rødovre. Hvis der er nogen der skal ha et lift, er der plads til en mor + barn (Vi har kun vores eget barnesæde, som Maximilian selv sidder i)

/Maria

Anmeld

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

jeg skal se hvad jeg kan finde ud af tøser... men så bliver det desværre nok uden lille pigen

Anmeld

23. april 2010

LIZO

vi er friske.. det er lidt nemmere kl 11 når vi skal med det offentlige

jeg har kun zoey med.. liam er alt for genert og magter ikke at ha ham sidene på skødet når zoey os er med

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

liam skriver:

vi er friske.. det er lidt nemmere kl 11 når vi skal med det offentlige

jeg har kun zoey med.. liam er alt for genert og magter ikke at ha ham sidene på skødet når zoey os er med

Svigermekanikken insisterer på at jeg fejre min 32 års fødselsdag og det bliver om lørdagen, så jeg bager gerne boller... 

Anmeld

23. april 2010

TbCp

Åh jeg ville ellers gerne med....
Jeg bliver simpelthen lige nødt til at overveje det... Carsten har lige købt brobizz nu han skal til at køre til sjælland, så broen er betalt.... hvornår vil i senest gerne vide det?

Er der evt. en der vil sende mig en adresse på pb så jeg lige kunne tjekke krak hvor lang tid det vil tage mv.

Anmeld

23. april 2010

msax

Hmm, havde jeg bare stadig boet i Hillerød så var I ikke sluppet for mig...

I må have en helt fantastisk dag. SMIL fra Mette 25+2

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Åh jeg ville ellers gerne med....
Jeg bliver simpelthen lige nødt til at overveje det... Carsten har lige købt brobizz nu han skal til at køre til sjælland, så broen er betalt.... hvornår vil i senest gerne vide det?

Er der evt. en der vil sende mig en adresse på pb så jeg lige kunne tjekke krak hvor lang tid det vil tage mv.

done...

Anmeld

23. april 2010

Milka

vi kommer kl.7 om morgenen og bliver i 14 dage

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

vi kommer kl.7 om morgenen og bliver i 14 dage

Det er en aftale...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.