Hvornår mærkede I baby???? + ku I føle kønnet?? :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

LinLin

Jeg mærkede liv omkrng uge 15+ - min kæreste mærkede ham sparke 17+5

Jeg gættede på det var en dreng - men måske fordi det var det jeg mest håbede på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

mor-til-vanessa

ayus skriver:

Hej, jeg er i 15. uge og har ikke kunne mærke baby endnu.

Hvornår mærkede I den???... )

Samt, har I inden I fik det af vide, kunnet føle, hvad køn bebs var??
-jeg føler det er en lille dreng Og en myte siger jo også - maver der er spidse er drenge...
--> men det er jo kun en myte

Og har taget ca. 3kg. på siden jeg er blevet gravid.
og jeg er kun tyk på maven og fået endnu større patter end jeg havde (

jeg tror jeg maerkede liv forste gang i uge 14 eller 15. det  foltes bare som et lille plop eller en prut i maven. forst var jeg lidt usikker paa om det var det, synes ikke rigtig jeg havde nogen folese af konnet. troede det blev en dreng men jeg fik en pige.. var nok mere fordi vi er saa mange piger i familie at en dreng ville vaere sjov.

men er rigtig glad og stolt af min lille pige

Anmeld

23. april 2010

MTS

Jeg mærkede liv i uge 19.  Og både mig og kæresten har hele tiden haft følelsen af at det er en dreng. Og enligt scanning så er det også en dreng vi skal ha.

Anmeld

23. april 2010

Low

Hejsa . Jeg var sikker på at det var bebs jeg mærkede da jeg var i uge 20. Jeg har nok mærket ham før men jeg var bare ikke sikker på at det var ham jeg kunne mærke men det blev jeg i uge 20

Faren og jeg har hele tiden sagt at det blev en dreng fordi at der er mange drenge børn i vores familie og det blev også en dreng. Det var ikke fordi vi som sådan kunne føle at det blev en dreng men vi mente bare at det blev en dreng nu hvor vi har så mange drenge i familien alligevel

Hilsen Ditte, 32+3

Anmeld

24. april 2010

ditdot

Hej,

jeg kunne mærke liv i omkring uge 17, de første små bobler og nogle uger kom de rigtige spark og manden kunne mærke det første gang i ca uge 22. Jeg troede lidt for sjovt at det var en  pige vi skulle have, mest fordi radioen spillede "isn't she lovely"  med stevie wonder, lige da vi havde fundet ud af at vi var gravide og så en mærkelig drøm en nat. Og det viste sig sørme at det er en lille pige! Meget fedt fordi manden derhjemme nu tror fuldt og fast på kvindelig intuition og at vi kan noget specielt, jeg tror nu mere det var rent held, der er jo alligevl en 50/50 procent chance for at gætte rigtigt, men han må da gerne blive i den tro..

Knus

Anmeld

24. april 2010

oo

jeg mærkede liv for første gang for nogle dage siden, da var jeg 14+6. det er helt fantastisk, så du skal GLÆDE dig jeg mærker lidt næsten hver dag nu, men ikke overhovedet så Søren kan mærke det udenpå.

kønnet...hmmm...jeg bliver ved at tænke i vågen tilstand, at jeg får en søn, men når jeg drømmer om babyen er det altid en pige. og hun ser altid ens ud, lille og med massere af mørkt hår og en fin lille spids mund

Anmeld

26. april 2010

ayus

1000 tak for alle jeres indlæg..

Jeg er godt nok spændt Ja der er jo mange myter/skrøner.
men jeg tror nu på min fornemmelse om at det er en dreng, meeen man kan jo aldrig vide sig sikker indtil vi får det bekræftet

Jeg har intet ku mærke endnu :/ - men det kommer nok, hvis der har været noget at mærke har jeg ikke ''lagt'' mærke til det... venter spændt.

Skal til scanning igen d. 27 maj - 19.-20.uges scanning...
Så det glæder jeg mig til og håber den lille vil vise om det er en med tap eller ej

--> hvornår har I andre været til 3D scanning??? Uge.
jeg overvejer nemlig at få det gjort i 26.-27.uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.