Hvornår mærkede I baby???? + ku I føle kønnet?? :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. april 2010

ayus

Hej, jeg er i 15. uge og har ikke kunne mærke baby endnu.

Hvornår mærkede I den???... )

Samt, har I inden I fik det af vide, kunnet føle, hvad køn bebs var??
-jeg føler det er en lille dreng Og en myte siger jo også - maver der er spidse er drenge...
--> men det er jo kun en myte

Og har taget ca. 3kg. på siden jeg er blevet gravid.
og jeg er kun tyk på maven og fået endnu større patter end jeg havde (

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Patrick07

Har ikke kunne" mærke" kønnet  men har da haft diverese fornemmelser hehe.. (dog hold det ikke stik) troede selv det var en lille pige... Men viste sig at være en lille dreng  Jeg begyndte at mærke liv i starten af uge 16. men dette er også min 2. graviditet  

Anmeld

23. april 2010

FrkLarsen

Jeg mærkede vores pige første gang i uge 17+2, så det kommer nok snart hos dig også  

Her havde alle undtagen jeg fornemmelsen af at det skulle blive en dreng, men nej, det viste sig at være en pige. 

Kamilla 24+6

Anmeld

23. april 2010

Assi

Jeg er  15 uger henne og mærker liv nu - men jeg er også 2. gangsgravid.

Anmeld

23. april 2010

trine3112

Jeg var i starten af 19. uge. Men nu er hun til gengæld også på dagligt

Mht køn så havde jeg ingen ide, om hvem/hvad der lå i maven.

/Trine

Anmeld

23. april 2010

merichs

ayus skriver:

Hej, jeg er i 15. uge og har ikke kunne mærke baby endnu.

Hvornår mærkede I den???... )

Samt, har I inden I fik det af vide, kunnet føle, hvad køn bebs var??
-jeg føler det er en lille dreng Og en myte siger jo også - maver der er spidse er drenge...
--> men det er jo kun en myte

Og har taget ca. 3kg. på siden jeg er blevet gravid.
og jeg er kun tyk på maven og fået endnu større patter end jeg havde (

Jeg er 16+5 og har ikke mærket liv endnu. I starten havde jeg en idé om at det var en pige. Men nu er fornemmelserne drejet over på en dreng i stedet  Skal til scanning om små tre uger så der får vi forhåbentlig svar

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Jeg mærkede liv omkring uge 19-21 stykker...

Vi var ret sikre på det var en dreng... Til scanningen en pige...

Anmeld

23. april 2010

Ansemusen

Jeg mærkede liv 17+5 og min kæreste mærkede det sjovt nok samtidig, hvor jeg var helt sikker og allerede dagen efter var det et decideret spark jeg mærkede.
Jeg har hele tiden vidst at jeg ventede en lille dreng og det holdt stik! Har aldrig vidst noget på den måde og kan ikke forklare det med andet end, at en mor måske ofte kan mærke noget ubevidst og uden at det kan forklares..

Mht. mave så tror jeg slet ikke på det. Min er en typisk pigemave ifølge myten, meget bred og rund, slet ikke spids. Men der står jo også i bøgerne at det er en skrøne

Det bliver spændende at se om du venter dig en dreng!

Anmeld

23. april 2010

Leneur

Jeg var helt henne i uge 24+1 inden jeg mærkede noget men til gengæld var der også drøn på lige med det samme, så man kunne se det ude på maven også. Jeg var nemlig lidt bekymret når man jo kunne læse herinde hvor tidligt andre havde mærket noget.

Jeg havde en fornemmelse af at det var en pige og da min ene søster så ovenikøbet drømte at hun skulle være moster til en pige, ja så var jeg sikker på det og kaldte hende kun for hun og det blev såmænd en pige.... ;-)

Anmeld

23. april 2010

nuggie

med den første var jeg sikker på at det var en dreng, jeg var den eneste som mente at det blev en dreng, selv da jeg født sagde JM "se nu kan man se hendes krøller"og min komentar var, " det er en dreng" jeg fik ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.